💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

_charli (13Sebebin edalet yazibda2015/02:21)
Sebebin de mene zehmet deyilsə
. he dime dime day sehvini duzeltdindee ))))))
indi aglima geldi ))_charli (13Uzulme e sevin bu yaxwi xususiyyetdi2015/02:16)

(=AriKaRiNNaKaTa=) (13Boyalar nedi qaqaw?2015/02:34)
x ermeniler bizim boyalarada tecavuz edibe bayaq televizorda dediler utanmirlarda
Edalet@ (13xalcaciliqdan danisirlar.. Deyrler ermeniler o zamanlardan bizim tebii yolla aldigimiz boyalara tecavuz edib oz adlarina saliblar men gulurem ancaq bizim millete basqa hec ne2015/02:37)
Boyalar nedi qaqaw?
(=AriKaRiNNaKaTa=) (13)))2015/02:40)
xalcaciliqdan danisirlar.. Deyrler ermeniler o zamanlardan bizim tebii yolla aldigimiz boyalara tecavuz edib oz adlarina saliblar men gulurem ancaq bizim millete basqa hec ne
