💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat


_K_O_T_İ_K_ (02.07.2015/23:47)Deyesen men subelendiyim nikdi
X-Gedib Nikivi Deyiwib Gelirsen Ele Bilirsen Heckim Tanimir ?O mesel Vare Devequwu Bawin soxur Yerin Altina Gotu Qalir Aciqda ele bilir onu Goren Yoxdu.Sen Bizi Gikdillaq Hesab elirsen?Her Nikinde Bir

ceza12 (03.07.2015/00:17)Kim qaqa?Wexsiye Yaz hele ))))
Deyesen men subelendiyim nikdi

(=AriKaRiNNaKaTa=) (03.07.2015/00:17)Bilirem Qaqa Duz soze Ne deyesen.Haklisan.
o ne sozdu kef ele sadece bu ayda soyusu azaltsaq mence yaxsi olar )

