💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
aCariO (19.07.2015/18:31)onsuz da geden olmicag )
Forumda now reklam etmirsen oz saytivi?
Inci-cicek (19.07.2015/18:42)O saytda adam olsaydi ozu burda ne gezirdiki?))
onsuz da geden olmicag )
*__BonitA__* (19.07.2015/18:47)
O saytda adam olsaydi ozu burda ne gezirdiki?))


_QANadsizMELEK_ (19.07.2015/18:52)can )) hemmmmewe gulesen . Men gulmeyden kokellem, sen de gul ) maci seni
Inci-cicek, Ollemde senincun her nikini gorende pozitivliyin aglima gelib gulurem
)))