💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
OPEK13 (16.12.2011/23:46)parkda)
Harda?
ManGA_ (16.12.2011/23:48)3ümüz oturmusduq, onu deyirsen? )
parkda)
OPEK13 (16.12.2011/23:51)hee))tek seni gordum oda yalannan yeni tekce kurtkani:D ama pink gordu
3ümüz oturmusduq, onu deyirsen? )
ManGA_ (16.12.2011/23:53)He, gözü qalmisdi mende )))
hee))tek seni gordum oda yalannan yeni tekce kurtkani:D ama pink gordu
OPEK13 (17.12.2011/00:00)he deyrem axii))
He, gözü qalmisdi mende )))
ManGA_ (17.12.2011/00:11))))) Cazibem onu cezb edirdi ))
he deyrem axii))
OPEK13 (17.12.2011/00:15)tfuuuuu )
)))) Cazibem onu cezb edirdi ))