💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Pessimist89 (01.01.2012/21:02)ya ne lyublyu komplimenti)
Bezslovnaya krasavitsa...
Xxuliganka (01.01.2012/21:04)Eto bil ne kompliment)
ya ne lyublyu komplimenti)
Arisa (01.01.2012/21:18)Neyi achiqlayir meselen?
Tesvire gerek yoxdu-avatari her seyi aciqlayir...
Arisa (01.01.2012/21:27)Beli. Heyat terzim budu.
Bu senin uslubundu-konkret))
Arisa (01.01.2012/21:42)Xeyr. Var. Sozu yazirsansa,izahini da yaz. Onda konkret olarsan. Yox.istemirsense,buyur. Sechim seninkidi.
Demeli artiq soze gerek yoxdu)
Arisa (01.01.2012/21:57)Biz bunsuz da ferqliyik. Buyur.
2-cini secirem ki ferqimiz bilinsin