💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
REZIDENT736 (02.01.2012/15:15)ele tesurat yaranir nedense))))
Men?
Life_is_death (02.01.2012/15:16)Ay seni...
ele tesurat yaranir nedense))))
Qetiyyen. Zehlem gedir. Bir vaxtlar sheklim vardi burda.REZIDENT736 (02.01.2012/15:18)
Ay seni...Qetiyyen. Zehlem gedir. Bir vaxtlar sheklim vardi burda.
