🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Heyatimda bir defe sevilmisem ancaq men onu sevmemisem ele bele he demisem ki,belke oyrese bildim birde o insan mene gore..neysede bir sebebe gore he demisdim yani sevmedim duygulariyla oynadim ozumu seven kimi gosterdim ancaq sonra anladi ki,men sevmirem oz xosuyla ayrildi heyif ancaq cox heyif sonra bildim qedrini artiq her seycun gecdi ondan sonrada ele bil onun ahina dusdum tamam heyatim menfiye dogru deyisdi.....