💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat



appreciate (08.01.2017/01:21)Sevincden, sevgiden aqlayan kiwiler azdi beyem? Ovladinin ilk doqulanda sesini ewidib goz yawini saxlaya bilmeyen kiwiler var.Yeniki acizlik deyilki bu.Allah her kiwiye mehz bele goz yawlari nesib etsin
10 qadın ağlasın amma 1 kişinin göz yaşını görməyim. Özümə gələ bilmirəm. Kişilər sevgisinin, ailəsinin, övladlarının qarşısında aciz qaldıqda ağlayır . Heç bir kişi hec bir ata ailəsinin qarşısında a


KoNCeNo (08.01.2017/01:41)Hee mende onu deyirem ki bezen ele hallar olur. Sonra ozude deyir nece oldu ki ozumde bilmedim.Kiwi kiwidir her cuzi weye aqlamaz.Cixiw yolu axtarib tapar , mubariz olar
Her seye aglayan kisileri xoslamiram kisi kimi baxmiram qadindan ne ferqi oldu demirem aglamamalidi umumiyyetle yox baxirda ele bir veziyyet olar ki,mumkun olmaz he bax o zaman olar:)

EVAMELISSA (08.01.2017/01:36)Qızın toyunda ağlayan ataya antipatiyam var))
Sevincden, sevgiden aqlayan kiwiler azdi beyem? Ovladinin ilk doqulanda sesini ewidib goz yawini saxlaya bilmeyen kiwiler var.Yeniki acizlik deyilki bu.Allah her kiwiye mehz bele goz yawlari nesib ets


appreciate (08.01.2017/01:44)Mencede. O gun aqlamali deyil , qizinin goz yawli yola salmaq lazim deyil.Mence urek acici olsa daha yaxwi olar
Qızın toyunda ağlayan ataya antipatiyam var))
