💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
_StreSS_ (27.02.2012/00:20)Minnetdarliqdan cox minnet oldu uje. sence?
Aydindi,mende ehtimali olaraq yazmishdim,amma minnetdarligimi geri goturmerem,qalsin.
Eksperd (27.02.2012/00:22)Minnet neyinse qarshiliginda teshekkur evezi edilen herekete deyilir,ya da ele teshekkur ki hech edilmeseydi daha yaxshi idi...
Minnetdarliqdan cox minnet oldu uje. sence?
_StreSS_ (27.02.2012/00:25)Ok aydindi. Tewekkur.
Minnet neyinse qarshiliginda teshekkur evezi edilen herekete deyilir,ya da ele teshekkur ki hech edilmeseydi daha yaxshi idi...Men ise sene konkret fikir yazdim,minnet vurmaq menlik deyil... Adi sozdu
