💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Leyla@Quliyeva (01.11.2016/22:56)Sizinde geceviz xeyre.wirin yuxular
Hec gormemişem.bayag men yazdigmi tapin men qacdim yatmaga.geceler xeyre
*__OnLy_giRL__* (01.11.2016/22:56)forumdandı, prosda başqa nikle gelir )
Nccc bilirdimki forumdan deyil onsuz
Bir_payiz_gunu (01.11.2016/20:44))))))rehmetdiy)))
Seni yox amma sen deyeni deyirem,yeni eyni adami demisik
_PaRaDoKsalno_ (12.03.2017/00:15)harda gormusenki?)))))))xaxaxa))
Deyim tapun. Forumdan cox qiz gormushem. Obirlerin beyenmesemde onu beyenmishem )))Tapun di... ))