💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Black_Attack (17.03.2017/00:28)o gozel xanimdi)
o menim canimdi))))
Eksperd (17.03.2017/00:28)xaxaxa ne bildun sen cani? )))
o gozel xanimdi)men onun xestesi) o menim yarimdi))))))))))
EVAMELISSA (17.03.2017/00:28)qorxursan? adin dede) ya menem o arsiz?) arsiz ne dimaydi umuyatla?)
Sen soruwdun ki ne yaxşi he demedin.Mende cabab verdimki arsiz deyilsen ondan he demedim ondan yeniki ona gore nezerde tuturdun.Bawqa adam nezerde tutmurdum.
EVAMELISSA (17.03.2017/00:28)eseblewme mavi gozlum menim)
Sen soruwdun ki ne yaxşi he demedin.Mende cabab verdimki arsiz deyilsen ondan he demedim ondan yeniki ona gore nezerde tuturdun.Bawqa adam nezerde tutmurdum.
Black_Attack (17.03.2017/00:29)xow gelir nurinin mahnulari)
xaxaxa ne bildun sen cani? )))
Black_Attack (17.03.2017/00:29)
eseblewme mavi gozlum menim)

Eksperd (17.03.2017/00:30)nuri oxuyur onu?
xow gelir nurinin mahnulari)
EVAMELISSA (16.03.2017/18:37)De gorek kimdi day..onu demeyeceksense niye yazirsan?
Qelb qirmaği sever, atmaca atmaqi sever. En esasi ise arsiz adamdi