💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

AYAN__ (16.12.2010/17:17)Terifden bawqa nese demeye dilin qeler ki?
senin intuisiyava ne diyim men)
.
HeYaT_QiSa (16.12.2010/17:15)puah guya he4 g0rmiycem seni buralarda?
Hiss eledim.Menim indi iwim var..
.qetsem yaxwi olajax..

bal_qiz (16.12.2010/17:18)zarafat eliyirem.
he he en yaxwisi get iw behanesiyle
sehere kimi burdayam heeleImAGinE (16.12.2010/17:15)y0o0ox bal qiz he4 diyer?ozude 4ox daniwib axi))
inanan dasha donsun. . .sen hamisini oxumarsan . . . !Bal_Qiz deyib . . . . !
bal_qiz (16.12.2010/17:20)ne yapmiyim
wefiwimmmm yapmaaaaa


AYAN__ (16.12.2010/17:23)Sen cani Sacima el deyme
puah guya he4 g0rmiycem seni buralarda?
. pricoskami teze duzeltmiwem
.
HeYaT_QiSa (16.12.2010/17:22))))0nda halaldi duz tapmisan
Terifden bawqa nese demeye dilin qeler ki?.yaxwida zarafatdawirix.

AYAN__ (16.12.2010/17:25)vayyy ne daniwmiwammmm?
y0o0ox bal qiz he4 diyer?ozude 4ox daniwib axi))
bi dene heyat qisanin sozunu testiq etmiwem
HeYaT_QiSa (16.12.2010/17:26)sa4un ke4mesinde elime)))
Sen cani Sacima el deyme. pricoskami teze duzeltmiwem
.Sacimi zadi yolarsan birden