💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Petek_ (16.12.2010/18:12)larmen
Menim kimi olmasa da ama mennen sonra 2 gozeldi o tapin
EBEDI-YUXU (16.12.2010/18:13)ele sevindunki
yox ewiii,,,,,men aaaaa ehhhh ,,,
.gif)
ImAGinE (16.12.2010/18:15)tezeden yazda
yox . . . Birde dushun . . Niki 1-2defe yazilib . . Lakin o vaxt o duz deyildir . .haminizin yaxindan tanidiqi biri . . .

ImAGinE (16.12.2010/18:15)qizdi?0nu di
yox . . . Birde dushun . . Niki 1-2defe yazilib . . Lakin o vaxt o duz deyildir . .haminizin yaxindan tanidiqi biri . . .