canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 İstifadeçini Tap
Mövzudakı mesaj sayı: 1373
X_mutant_X
X_mutant_XOFF
🕒 16.12.2010 / 22:30 · #401
AYAN__ (16.12.2010/21:29)
men y0x sesim
boynuva alirsan hec olmasa...
AYAN__
AYAN__OFF
🕒 16.12.2010 / 22:30 · #402
X_mutant_X (16.12.2010/21:29)
AYAN__, Hele 17 yawun varda 18-den sonra formalasacaq sesun...hec narahat olmayin ciy ciy xanim
ay ne g0zel urey direy verdun ewi gul kimi sesim vare menim
bal_qiz
bal_qizOFF
🕒 16.12.2010 / 22:31 · #403
iwiviz olmasin qizin sesiyle:))ciy ciyy:))
bal_qiz
bal_qizOFF
🕒 16.12.2010 / 22:31 · #404
AYAN__ (16.12.2010/21:30)
ay ne g0zel urey direy verdun ewi gul kimi sesim vare menim
.zarafatsizeee
AYAN__
AYAN__OFF
🕒 16.12.2010 / 22:31 · #405
X_mutant_X (16.12.2010/21:30)
boynuva alirsan hec olmasa...
alacamda 4unki biraz eledide.burda pis wey g0rmurem men
X_mutant_X
X_mutant_XOFF
🕒 16.12.2010 / 22:31 · #406
AYAN__ (16.12.2010/21:30)
ay ne g0zel urey direy verdun ewi gul kimi sesim vare menim
men deye bilmerem gul kimi sesin var ya yox.. :)))))) Gul ses cixartmir ki, gul kimi sesun olsunda...
Petek_
Petek_OFF
🕒 16.12.2010 / 22:32 · #407
X_mutant_X
X_mutant_XOFF
🕒 16.12.2010 / 22:32 · #408
AYAN__ (16.12.2010/21:31)
alacamda 4unki biraz eledide.burda pis wey g0rmurem men
ele mende :)
bal_qiz
bal_qizOFF
🕒 16.12.2010 / 22:32 · #409
ImAGinE (16.12.2010/21:31)
sen xeyre danish . . . Ne bilirsen . . ?belkem biri tapdu . . !gor ne mukafatlar verirem . . . !belkem biri evlenecey . . ! Ev,mashin,pul . . .!
heee onu duz dirsen ev adi ewitdilr day taparlar
AYAN__
AYAN__OFF
🕒 16.12.2010 / 22:32 · #410
bal_qiz (16.12.2010/21:31)
iwiviz olmasin qizin sesiyle:))ciy ciyy:))
ewiii))) seninde efir sesun var
Cəmi mesajlar: 1373
<< 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 138 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər