💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
ImAGinE (16.12.2010/21:42)aa aglamaa.istemirem evi mawiniii
Nolar deyne . . . -Ev veresiyem,mashinda ,coxlu pul . .

bal_qiz (16.12.2010/21:19)Hanı mənım hədiyyəəəm?
tapmadiz:))niko ama sene padarka gondercem:) he indi birinde diyimmm

Nick_O (16.12.2010/21:43)vayy day nie eseblewirsenn?":))
Hanı mənım hədiyyəəəm?

ImAGinE (16.12.2010/21:46)Bu sevimli oğlan kimdi belə görəsən?
Bash uste. . . .1 . , qizlarin sevimlisi . . .2 . . Ozunu panyatkali aparir . .3 . . Calishir daim coxluqun hormetin qazansin . .Oqlandir. . . Sizde burdan taniyirsiz. . . Ve onu demirem bilersiz.
ImAGinE (16.12.2010/21:46)yadiva gelir bi defe onun adini dimiwem:)tesadufen o deil?
Bash uste. . . .1 . , qizlarin sevimlisi . . .2 . . Ozunu panyatkali aparir . .3 . . Calishir daim coxluqun hormetin qazansin . .Oqlandir. . . Sizde burdan taniyirsiz. . . Ve onu demirem bilersiz.
ImAGinE (16.12.2010/21:49)eee yaxwidaaa didim axii istemiremm:((((mawin bugattidi?
nosh istemirsen . . . ?Sen bilirsen Baki sheherinde normal evin qiymeti neceyedir. . . .?Kirada qalmaq isteyirsen . . . ?yox . . . . ! olmaz . . . Deyne. . . ! Evi istemesn . . . Qacqinkoma baqish