canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 İstifadeçini Tap
Mövzudakı mesaj sayı: 1373
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 17.11.2015 / 14:47 · #801
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
yoo tapmadin)
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 17.11.2015 / 14:50 · #802
Onda sorry ele bildim onu deyirsen)
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 17.11.2015 / 18:09 · #803
KoNCeNo (17.11.2015/13:47)
Yene ne agsaqqalliq edirsen?)))
Senedexli yoxdu qiril.
MR_ROMANTIC
MR_ROMANTICOFF
🕒 17.11.2015 / 18:44 · #804
aradaSIRADA (17.11.2015/14:42)
semidi hisslerin tez biruze verir. ureyinin temizliyi yazilarindan hiss olunur. amma menle ulduzu bariwmirda nese))) oglan.. )
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 17.11.2015 / 18:45 · #805
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
_K_O_T_İ_K_ (17.11.2015/18:09)
Senedexli yoxdu qiril.
Redd ol
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 22.11.2015 / 18:45 · #806
biirin deyim tapun)))yarawiq vid fason Olduqca sebirli deyerdim ki forumda bir defeye icaze verilem 5000 simvolluq smsi yazar yoruldum deyez..yawi kifayet qeder var olduqca cavan gorsenir..bezi fikirlerinden Deist adama oxwadirlar..mehribandi deyib gulendi..esas oduki yeyib ichendi gelinlerin qenimidir)) Oglandi)
Black_Attack
Black_AttackOFF
🕒 23.11.2015 / 01:26 · #807
🏷 Три вещи никогда не возвращаются обратно: Время, слово, возможность.
SiSeRoN (22.11.2015/18:45)
biirin deyim tapun)))yarawiq vid fason Olduqca sebirli deyerdim ki forumda bir defeye icaze verilem 5000 simvolluq smsi yazar yoruldum deyez..yawi kifayet qeder var olduqca cavan gorsenir..bezi fikirl
manitou))
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 23.11.2015 / 01:28 · #808
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
SiSeRoN (22.11.2015/18:45)
biirin deyim tapun)))yarawiq vid fason Olduqca sebirli deyerdim ki forumda bir defeye icaze verilem 5000 simvolluq smsi yazar yoruldum deyez..yawi kifayet qeder var olduqca cavan gorsenir..bezi fikirl
Mencede manitoudu en uzun serh yazan odu))))
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 23.11.2015 / 01:28 · #809
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Rehmettiyde ola biler
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 23.11.2015 / 09:33 · #810
Heri manitoudu))) o uwaqi (menden boyukdu 3 yaw) gorende uzum gulur. Duzdu
Cəmi mesajlar: 1373
<< 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 138 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər