💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
SiSeRoN (17.02.2016/01:34)Ya yaqmurdu ya aradasirada? Hansu?)
Pis biri deyil..kovrekdi..agizdan taraz dor..geldise deyecek..kefine duwdu soyecek..deyib gulendi..oglanlarin hissleri ile oynamagi xowlayir)) babat weydi))) yeni qeweydi)))
SiSeRoN (17.02.2016/01:38)O biri, yeqinki o anormali diyirsen))
Eksperd, Biri qalsi)))arada sirada babat weydiki?)))))Yo biri qalib)))hech biri dor))fikrimde bawqasidir

Eksperd (17.02.2016/01:40)Xxaxaxxxxaaaa)))ayblyaaa neter gukdum eee...it kimi qovacaqlar indi evden))))ne ujeli bilmedin?)))babat weydi))))mene el vermir)))
O biri, yeqinki o anormali diyirsen)) Pastelde yo skvi cek, uje istemirem diyen
SiSeRoN (17.02.2016/01:41)Sevgi meleyi?
Xxaxaxxxxaaaa)))ayblyaaa neter gukdum eee...it kimi qovacaqlar indi evden))))ne ujeli bilmedin?)))babat weydi))))mene el vermir)))
Eksperd (17.02.2016/01:43)Ay blyaaa)))) o verib mene )))) men dediyim vermir mene)))el)))
Sevgi meleyi?

SiSeRoN (17.02.2016/01:45)Ewi el verib sen neye disene?))) 3 mesaj yaziwdiz el verib?)
Ay blyaaa)))) o verib mene )))) men dediyim vermir mene)))el)))Elxandan bawqa kimse varsa bilirse desin)))) cerretme adami ozum deyim?))
aradaSIRADA (17.02.2016/01:47)Heri))))axirki))) bayaqdan deyirem babat wey zad)))az qala weklin yukleyim bura))
SiSeRoN, Konçi?