canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 İstifadeçini Tap
Mövzudakı mesaj sayı: 1373
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 17.02.2016 / 01:34 · #841
Pis biri deyil..kovrekdi..agizdan taraz dor..geldise deyecek..kefine duwdu soyecek..deyib gulendi..oglanlarin hissleri ile oynamagi xowlayir)) babat weydi))) yeni qeweydi)))
Eksperd
EksperdOFF
🕒 17.02.2016 / 01:36 · #842
SiSeRoN (17.02.2016/01:34)
Pis biri deyil..kovrekdi..agizdan taraz dor..geldise deyecek..kefine duwdu soyecek..deyib gulendi..oglanlarin hissleri ile oynamagi xowlayir)) babat weydi))) yeni qeweydi)))
Ya yaqmurdu ya aradasirada? Hansu?)
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 17.02.2016 / 01:38 · #843
Eksperd, Biri qalsi)))arada sirada babat weydiki?)))))

Yo biri qalib)))hech biri dor))fikrimde bawqasidir
Eksperd
EksperdOFF
🕒 17.02.2016 / 01:40 · #844
SiSeRoN (17.02.2016/01:38)
Eksperd, Biri qalsi)))arada sirada babat weydiki?)))))Yo biri qalib)))hech biri dor))fikrimde bawqasidir
O biri, yeqinki o anormali diyirsen))

Pastelde yo skvi cek, uje istemirem diyen
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 17.02.2016 / 01:41 · #845
Eksperd (17.02.2016/01:40)
O biri, yeqinki o anormali diyirsen)) Pastelde yo skvi cek, uje istemirem diyen
Xxaxaxxxxaaaa)))ayblyaaa neter gukdum eee...it kimi qovacaqlar indi evden))))ne ujeli bilmedin?)))babat weydi))))mene el vermir)))
Eksperd
EksperdOFF
🕒 17.02.2016 / 01:43 · #846
SiSeRoN (17.02.2016/01:41)
Xxaxaxxxxaaaa)))ayblyaaa neter gukdum eee...it kimi qovacaqlar indi evden))))ne ujeli bilmedin?)))babat weydi))))mene el vermir)))
Sevgi meleyi?
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 17.02.2016 / 01:45 · #847
Eksperd (17.02.2016/01:43)
Sevgi meleyi?
Ay blyaaa)))) o verib mene )))) men dediyim vermir mene)))el)))



Elxandan bawqa kimse varsa bilirse desin)))) cerretme adami ozum deyim?))
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 17.02.2016 / 01:47 · #848
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
SiSeRoN, Konçi?
Eksperd
EksperdOFF
🕒 17.02.2016 / 01:48 · #849
SiSeRoN (17.02.2016/01:45)
Ay blyaaa)))) o verib mene )))) men dediyim vermir mene)))el)))Elxandan bawqa kimse varsa bilirse desin)))) cerretme adami ozum deyim?))
Ewi el verib sen neye disene?))) 3 mesaj yaziwdiz el verib?)

Bele babat wey kim varkie burda, qiz uwaqidi? Gelin?) Hec olmiya oni de deyimde kimdi)
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 17.02.2016 / 01:48 · #850
aradaSIRADA (17.02.2016/01:47)
SiSeRoN, Konçi?
Heri))))axirki))) bayaqdan deyirem babat wey zad)))az qala weklin yukleyim bura))
Cəmi mesajlar: 1373
<< 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 138 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər