canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 İstifadeçini Tap
Mövzudakı mesaj sayı: 1373
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 17.02.2016 / 01:49 · #851
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
SiSeRoN (17.02.2016/01:48)
Heri))))axirki))) bayaqdan deyirem babat wey zad)))az qala weklin yukleyim bura))
He tapdim)))
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 17.02.2016 / 01:49 · #852
Eksperd (17.02.2016/01:48)
Ewi el verib sen neye disene?))) 3 mesaj yaziwdiz el verib?)Bele babat wey kim varkie burda, qiz uwaqidi? Gelin?) Hec olmiya oni de deyimde kimdi)
Elin verib elime)))turkin meseli))bawqa nece olmalidir?)))bele bawqa wey vermir)))chay zad ichmiwuk))
ramin114
ramin114OFF
🕒 17.02.2016 / 01:50 · #853
🏷 Hər şey gözəl olacaq
o kimdiki durakada kime uduzur bextin getirir deyir
Eksperd
EksperdOFF
🕒 17.02.2016 / 01:51 · #854
SiSeRoN (17.02.2016/01:48)
Heri))))axirki))) bayaqdan deyirem babat wey zad)))az qala weklin yukleyim bura))
Bele onin weklin gormiwem elebele, ama ya mem zovqimce dool, ya xasietne gore gozumde dool bilmirem) oncun babat wey didun) o siyahiya salmadim oni oz zennimde, oncun tapmadim)
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 17.02.2016 / 01:51 · #855
)))))))))
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 17.02.2016 / 01:52 · #856
Eksperd (17.02.2016/01:51)
Bele onin weklin gormiwem elebele, ama ya mem zovqimce dool, ya xasietne gore gozumde dool bilmirem) oncun babat wey didun) o siyahiya salmadim oni oz zennimde, oncun tapmadim)
Bir az peredoku oldu menimchun babat weydi)))
Bele hech mende tam ormemiwem kesik kusuk wekillerin gormuwem)))


Yoxa lenet)))
Eksperd
EksperdOFF
🕒 17.02.2016 / 01:56 · #857
SiSeRoN (17.02.2016/01:51)
)))))))))
Gulub qiciqlandirmada) sabah gelib oxuyub bawdiyacaq pazdamaqa meni)))


Dimreme cirkin qizdi)
Ozinede demiwdime bir defe, bele biraz pis seslenire bilrem, done done firlana firlana uzir istirem, eseblewmesin xalawqa fiqurasi vare qaqaw onda)

Uene direme, bilrem men hec adama oxwamiram zad))) ama gordiyimi diyrem)

Qoy koncni qabaqlayim saba hecne yazmasinda ))
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 17.02.2016 / 02:00 · #858
Eksperd (17.02.2016/01:56)
Gulub qiciqlandirmada) sabah gelib oxuyub bawdiyacaq pazdamaqa meni)))Dimreme cirkin qizdi) Ozinede demiwdime bir defe, bele biraz pis seslenire bilrem, done done firlana firlana uzir istirem, eseblew
Xaxaxa)))) sene ariq xowdu))lap ariq olanda qorxuramki cat verer ortadan)))ona gore bir az etdi metdi wey olsa daha yaxwi olar))) bax bu arada sirada var aa))) chox qewey qizdi fiqura zad)))ammaki menim zovaumce dor..her weyi yerindedi..ammaki reyime yatmir)))demirem ee mene el verse qaca qaca gederem)))ammaki heves oyanmir))
**FoRbiddeN_AnGeL**
**FoRbiddeN_AnGeL**OFF
🕒 17.02.2016 / 02:02 · #859
KoNCeNo (17.02.2016/00:11)
Hediyyeni ver forbisime)))
Hediyyem var
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 17.02.2016 / 02:02 · #860
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
SiSeRoN (17.02.2016/02:00)
Xaxaxa)))) sene ariq xowdu))lap ariq olanda qorxuramki cat verer ortadan)))ona gore bir az etdi metdi wey olsa daha yaxwi olar))) bax bu arada sirada var aa))) chox qewey qizdi fiqura zad)))ammaki men
Menden daniwmayinda)
Cəmi mesajlar: 1373
<< 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 138 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər