💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

SiSeRoN (17.02.2016/01:48)He tapdim)))
Heri))))axirki))) bayaqdan deyirem babat wey zad)))az qala weklin yukleyim bura))
Eksperd (17.02.2016/01:48)Elin verib elime)))turkin meseli))bawqa nece olmalidir?)))bele bawqa wey vermir)))chay zad ichmiwuk))
Ewi el verib sen neye disene?))) 3 mesaj yaziwdiz el verib?)Bele babat wey kim varkie burda, qiz uwaqidi? Gelin?) Hec olmiya oni de deyimde kimdi)
SiSeRoN (17.02.2016/01:48)Bele onin weklin gormiwem elebele, ama ya mem zovqimce dool, ya xasietne gore gozumde dool bilmirem) oncun babat wey didun) o siyahiya salmadim oni oz zennimde, oncun tapmadim)
Heri))))axirki))) bayaqdan deyirem babat wey zad)))az qala weklin yukleyim bura))
Eksperd (17.02.2016/01:51)Bir az peredoku oldu menimchun babat weydi)))
Bele onin weklin gormiwem elebele, ama ya mem zovqimce dool, ya xasietne gore gozumde dool bilmirem) oncun babat wey didun) o siyahiya salmadim oni oz zennimde, oncun tapmadim)

SiSeRoN (17.02.2016/01:51)Gulub qiciqlandirmada) sabah gelib oxuyub bawdiyacaq pazdamaqa meni)))
)))))))))
Eksperd (17.02.2016/01:56)Xaxaxa)))) sene ariq xowdu))lap ariq olanda qorxuramki cat verer ortadan)))ona gore bir az etdi metdi wey olsa daha yaxwi olar))) bax bu arada sirada var aa))) chox qewey qizdi fiqura zad)))ammaki menim zovaumce dor..her weyi yerindedi..ammaki reyime yatmir)))demirem ee mene el verse qaca qaca gederem)))ammaki heves oyanmir))
Gulub qiciqlandirmada) sabah gelib oxuyub bawdiyacaq pazdamaqa meni)))Dimreme cirkin qizdi) Ozinede demiwdime bir defe, bele biraz pis seslenire bilrem, done done firlana firlana uzir istirem, eseblew

KoNCeNo (17.02.2016/00:11)Hediyyem var
Hediyyeni ver forbisime)))


SiSeRoN (17.02.2016/02:00)Menden daniwmayinda
Xaxaxa)))) sene ariq xowdu))lap ariq olanda qorxuramki cat verer ortadan)))ona gore bir az etdi metdi wey olsa daha yaxwi olar))) bax bu arada sirada var aa))) chox qewey qizdi fiqura zad)))ammaki men
)