💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 Nece eliyim mende dushum ora?)) Bilen varsa yazsin chox xaish)))
Mövzudakı mesaj sayı: 35

@Manitou.@OFF
🕒 08.11.2014 / 18:12 · #1
Bu saytda Ana sehifeye girende yuxarida Online SMS yazilan yerde yazilire " Salam 27 yashim var, hundur yarshiqli, enlikurekli, qiviciq sachli, yashil goz oglanam, idmanchiyam ushaq vaxti ayi 3 shirvana karateye getmishem, ozumdeki biznesmenem Kitaydan shumotka vururam Sederye)) Bakida qalanam, oz evim var, Novxanida villam heyetyani sahem bagimda her curne meyve agaclari var, mashinimda var Qalinvagen))
vapchapimda var, instiqramda erotik shekillerimde var)) ciddi munasibet qurmaga qiz, gelin, xala ne olur olsun cinsi qadin olsun onu her sheyle temin ederem hem maddi hem menevi))) Petuxlar narahat elemesin)))
Neche vaxtdir bax bu Online sms-e dushmek isteyirem ama dushe bilmirem men nece eliyimki dushum ora mende bishey, mishey tuta bilimde)))
Bilen varsa yazsin movzuya)))
Dəyişdirildi: @Manitou.@ (08.11 / 18:15) [2]

SiSeRoNOFF
🕒 09.11.2014 / 03:00 · #3
Sen belede qizlari bashiva toplamisan neyneyirsen ee ora yazib?)

YssOFF
🕒 09.11.2014 / 19:26 · #4
Bakinin derdi var)))

KoNCeNoOFF
🕒 10.11.2014 / 00:59 · #5
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Yss (09.11.2014/19:26)
Bakinin derdi var)))
Baki xesdedi bu sozler kime mexsusdu? 

NoreNOFF
🕒 10.11.2014 / 01:20 · #6
KoNCeNo (10.11.2014/00:59)
Baki xesdedi bu sozler kime mexsusdu? 
Baba Punhan..
'Bakinin derdi var'..
Sheri bu..misrada ondan.
KoNCeNoOFF
🕒 10.11.2014 / 01:23 · #7
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
NoreN, Nc o basqadi men dediyim semed vurqunundu

NoreNOFF
🕒 10.11.2014 / 01:24 · #8
KoNCeNo (10.11.2014/01:23)
NoreN, Nc o basqadi men dediyim semed vurqunundu
Bakinin derdi var ,Baki xestedi .. Bu sher Baba Punhanin deqiq...
S.Vurgunun bu tip Sheri yoxdur..
KoNCeNoOFF
🕒 10.11.2014 / 01:26 · #9
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
NoreN, Get deqiq oyren gelersen yuz faiz deyirem ki,semed vurqunundu

NoreNOFF
🕒 10.11.2014 / 01:27 · #10
KoNCeNo (10.11.2014/01:26)
NoreN, Get deqiq oyren gelersen yuz faiz deyirem ki,semed vurqunundu
Manda deqiq deyirem..
Sanda daqiq oyren..
Ok..Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 2Keçidlər