canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Nece eliyim mende dushum ora?)) Bilen varsa yazsin chox xaish)))
Mövzudakı mesaj sayı: 35
NoreN
NoreNOFF
🕒 10.11.2014 / 01:30 · #11
KoNCeNo, 87
Bakinin derdi var(BABA PUNHAN)


Yorğundur, yatmayır haçandan Bakı,
Doyub yad elliden, qaçqından Bakı.
Üzülüb, ölecek acından Bakı,
Meğrur görünse de o can üstedir,
Bakının derdi var Bakı xestedir.
Yaltaqlar destesi baş alıb gedir,
Qeyret yavaş-yavaş boşalıb gedir,
Mektebli qızlar da qaş alıb gedir,
Erli de, ersiz de bir hevesdedir.
Bakının derdi var, Bakı xestedir.
Esrler itirdik iller içinde,
Qanqallar bitirdik güller içinde,
Çaqqallar dolaşır eller içinde,
Aslanlar, pelengler daş qefesdedir,
Bakının derdi var, Bakı xestedir.
O, Cıdır düzüyçün çadır ağlayır,
Çadır övladıyçün Cıdır ağlayır,
Namus itkin düşüb abır ağlayır,
Kömeksiz qız-gelin deste-destedir.
Bakının derdi var, Bakı xestedir.
Sen ey "Qız qalası" qalasan hele,
Seni hemişe qız qalasan hele,
Derdini Pünhana qala sen hele,
Ta ki, göz yollarda qulaq sesdedir,
Bakının derdi var Bakı xestedir

bakinin derdi var seiri bakinin derdi var baba punhan seirleri baba punhan baba punhan serler
...
Ardını oxu >>
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 10.11.2014 / 01:30 · #12
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
NoreN, Ok kor tutduqun buraxmir qadam eslinde semed vurqun yazib oxsarinsa baba punhan aydindi?
NoreN
NoreNOFF
🕒 10.11.2014 / 01:31 · #13
Man bunu deyirem oxu .. Baba Punhanin.
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 10.11.2014 / 01:31 · #14
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
NoreN (10.11.2014/01:30)
KoNCeNo, 87Bakinin derdi var(BABA PUNHAN)Yorğundur, yatmayır haçandan Bakı,Doyub yad elliden, qaçqından Bakı.Üzülüb, ölecek acından Bakı,Meğrur görünse de o can üstedir,Bakının derdi var Bakı xestedi
Onu mende bilirem eslinde senide qinamiram ancaq ged yaxsi arasdir goreceysen
Black_Attack
Black_AttackOFF
🕒 10.11.2014 / 08:45 · #15
🏷 Три вещи никогда не возвращаются обратно: Время, слово, возможность.
Noren duz dir o sheir baba punhanundu)
@Manitou.@
@Manitou.@OFF
🕒 11.11.2014 / 08:50 · #16
Movzunun adi "Poeziye deqiqeleri verlishinde Baba Punhanin yaradiciligi" deyil))
__DeserT_RoSe__
__DeserT_RoSe__OFF
🕒 11.11.2014 / 16:38 · #17
🏷 . . .
Səməd Vurğunun da "bakının dərdi var" adlı şeiri var ))
Nikim_budu)
Nikim_budu)OFF
🕒 11.11.2014 / 17:07 · #18
@Manitou.@ (11.11.2014/08:50)
Movzunun adi "Poeziye deqiqeleri verlishinde Baba Punhanin yaradiciligi" deyil))
)))))
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 11.11.2014 / 23:35 · #19
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
__DeserT_RoSe__, Axir ki,bir bilen cixdi anlamayanlara dilimi yormaqdan uje yorulmusameee
cox_sarsildim
cox_sarsildimOFF
🕒 12.11.2014 / 00:27 · #20
Senin derdin böyükdü. )
Cəmi mesajlar: 35
<< 1 [2] 3 4 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 2
Keçidlər