💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat



NoreN (10.11.2014/01:30)Onu mende bilirem eslinde senide qinamiram ancaq ged yaxsi arasdir goreceysen
KoNCeNo, 87Bakinin derdi var(BABA PUNHAN)Yorğundur, yatmayır haçandan Bakı,Doyub yad elliden, qaçqından Bakı.Üzülüb, ölecek acından Bakı,Meğrur görünse de o can üstedir,Bakının derdi var Bakı xestedi


@Manitou.@ (11.11.2014/08:50))))))
Movzunun adi "Poeziye deqiqeleri verlishinde Baba Punhanin yaradiciligi" deyil))

