💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 Yalanı hiss edirsenmi?
Mövzudakı mesaj sayı: 402

_KETRIN~ZETA~CONS_OFF
🕒 18.12.2010 / 06:15 · #1
Her hansi bir wexsle unsiyyetdesen.ve sohbet esnasinda hemin wexs sene defelerle yalan daniwir.Hemsohbetinin yalan daniwdigni hiss eleyirsenmi?eger bilirsense bunu onun uzune vurub pert eleyirsen yoxsa utandirmamaq uchun susursan?
Dəyişdirildi: _KETRIN~ZETA~CONS_ (18.12 / 06:15) [1]

X_mutant_XOFF
🕒 18.12.2010 / 07:54 · #2
Bismillah!
Bir yeni ve gozel movzu daha...
Bele bir hallar tez tez baw verir, ilk once bir sheyi soylemek isteyirem ki, kimise pert elemek umumiyyetle pert etmek meselesi cox pis bir sheydir, ve men bunu tam semimilikle ve eminlikle deye bilerem ki, indiyenedek zalim ve nankor adamlardan basqa hec kimi pert elememiwem.
Dəyişdirildi: X_mutant_X (18.12 / 07:54) [1]

X_mutant_XOFF
🕒 18.12.2010 / 07:54 · #3
Yalan danisan her kimse olub bele shey ve men hiss elemishem umumiyyetle men insan serrafiyam var mende bele xususiyyet, hiss elemisem ve susmusam zaman kecdikden sonra bir vaxt olub teklikde bunun yalniw bir shey oldugunu soylemiwem ozune pert elememiwem.

_KETRIN~ZETA~CONS_OFF
🕒 18.12.2010 / 14:15 · #4
X_mutant_X, mende beleyem.amma inan ozum utaniramki hemin vaxt o wexsin yalan daniwdigni uzune vurmaga.ele bilirem yalan o yox men daniwiram.amma 1defe bele 1wey baw verdi.5 il tanidigim ve 5 il erzinde saysiz-hesabsiz yalanlar daniwan 1qiz vardi adi Lale.ele 1 meqam geldiki daha her weyin chilesi chixdi sebr kasam dawdi ve 5 ilde and icherek daniwdigi butun yalanlari qoydum ortaliga.qiz
oldu.en choxuda menim bu muddetde onun yalan daniwdigni bildiyimi lakin susduguma meettel qaldi.inkar ede bilmedi.ve onu tamamile chixartdim heyatimdan.dogrudanda her defe ona uzum gelmirdi diemki Lale axi bunlar yalandi,bu qederde yoxda.ish burasindaydiki o yalanlari mene qarwi iwledirdi.ama sonda ureyimi bowaltdim ve rahatladim,sanki ichimde yigilib qalmiw zehere chevrilmiwdi ve men o zeheri gecde olsa qusdum.sen deme bu neche vaxtda susmagimdan istifade eleyibmiw,duwunubmuwki G . . . . avamdi. XEYR. 
_Bryunet_OFF
🕒 18.12.2010 / 15:15 · #5
🏷 Даже на самом высоком троне сидит ЗАДНИЦА!
Ən insani davranış - bir insanin utanılacaq bir duruma duşməsinin qarşısını almaqdır. (Fridrix Nitşe)

_KETRIN~ZETA~CONS_OFF
🕒 18.12.2010 / 15:18 · #6
_Bryunet_, Axi adam ozu utanirki qarwisindakina desinki sen bunu yalan deirsen.

EBEDI-YUXUOFF
🕒 18.12.2010 / 15:22 · #7
men deyirem duz uzune amma baxir hansi yalan ele yalan varki madiyyat terefden onda yox,,,ele yalan varki nelerise yalan daniwmagla elde etmek he onda bu bawqa mesele pramoy sifatina kleyliyirem ozudeki mammed kleyile,,,,

_KETRIN~ZETA~CONS_OFF
🕒 18.12.2010 / 15:25 · #8
EBEDI-YUXU, mamed nea super kleynen kleylede.hehe. amma qarwindaki ele and icherek yalan daniwirki adam utanir o ichdiyi anda gore.yoxsa uzune kleylemeye ne varki. 

Black_AttackOFF
🕒 18.12.2010 / 15:27 · #9
🏷 Три вещи никогда не возвращаются обратно: Время, слово, возможность.
menim qeshey usulum var bele anlarda..
bu curne anlarda neyi var sebrliyem...
vaxtini gozleyirem...
ve pik noqtede deqiqliyine qeder harda ne vaxt mene yalan danishdiqini ve.s uzune deyirem)

AYAN__OFF
🕒 18.12.2010 / 15:31 · #10
men o deyqe uzune diyirem pert olur.he4 vecimede olmur.0nu evvelcede ozu fikirlewmelidiki yalan daniwmasin.
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1Keçidlər