canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Yalanı hiss edirsenmi?
Mövzudakı mesaj sayı: 402
EBEDI-YUXU
EBEDI-YUXUOFF
🕒 18.12.2010 / 15:32 · #11
_KETRIN~ZETA~CONS_ (18.12.2010/14:25)
EBEDI-YUXU, mamed nea super kleynen kleylede.hehe. amma qarwindaki ele and icherek yalan daniwirki adam utanir o ichdiyi anda gore.yoxsa uzune kleylemeye ne varki.
yox aaa ne nadiwirsan ele bele demiremki pramoy subutla faktla daniwiram and icen hetta namaz qila qila yalandan and icen cox gormuwem ve Allahimdan qorxduguma gore ister taniw ister padruqam olsun padalwi olmuwam elelerinden amma oz sozumude demiwem ,,,tufurub getmiwem onsuzda cezalarini axiretde cekecekler polubomu,..
X_mutant_X
X_mutant_XOFF
🕒 18.12.2010 / 19:26 · #12
_KETRIN~ZETA~CONS_ (18.12.2010/13:15)
X_mutant_X, mende beleyem.amma inan ozum utaniramki hemin vaxt o wexsin yalan daniwdigni uzune vurmaga.ele bilirem yalan o yox men daniwiram.amma 1defe bele 1wey baw verdi.5 il tanidigim ve 5 il erz
Hm bir sheyi bilmek isteyirem bunu her kesin gozu onunde etdin yoxsa teklikde? amma xahis edirem semimi cavab ver...
_KETRIN~ZETA~CONS_
_KETRIN~ZETA~CONS_OFF
🕒 18.12.2010 / 19:37 · #13
X_mutant_X, Tam semimi deirem bacisinin yaninda.buna mecbur qaldim,chunki bacisi yanimizdan aralanmadi.ama heqiqeten o yalanlari mene qarwi istifade etdiyi uchun daha sebrim tutmadi.
X_mutant_X
X_mutant_XOFF
🕒 18.12.2010 / 20:02 · #14
_KETRIN~ZETA~CONS_ (18.12.2010/18:37)
X_mutant_X, Tam semimi deirem bacisinin yaninda.buna mecbur qaldim,chunki bacisi yanimizdan aralanmadi.ama heqiqeten o yalanlari mene qarwi istifade etdiyi uchun daha sebrim tutmadi.
Hm, cox sag ol bawa duwdum.
WreCKeR
WreCKeROFF
🕒 21.12.2010 / 03:10 · #15
🏷 БОГ Создал ВОРА, а Чёрт - Прокурора...
Mene yalan danisgmaq cox cetin meseledi,prakticheski ne vozmojno.Mende baxir vezyete, calishiram camahat icinde uzune vurmayim, ama lazim olanda vururam, lazim olandada ozumu ele apariramki, guya inandim))
EBEDI-YUXU
EBEDI-YUXUOFF
🕒 21.12.2010 / 03:45 · #16
super,,,hami oputdu da
bal_qiz
bal_qizOFF
🕒 21.12.2010 / 04:00 · #17
ele wey olar)srazu tuturame gop daniwdigini))ama biraz yola verirem ki gorum ne vaxt pasatka edecey)
_KETRIN~ZETA~CONS_
_KETRIN~ZETA~CONS_OFF
🕒 21.12.2010 / 04:08 · #18
bal_qiz,
EBEDI-YUXU
EBEDI-YUXUOFF
🕒 21.12.2010 / 04:10 · #19
_KETRIN~ZETA~CONS_ (21.12.2010/03:08)
bal_qiz,
agiz lap oldunki gulmekden hele cavansan yawaginen
bal_qiz
bal_qizOFF
🕒 21.12.2010 / 04:12 · #20
_KETRIN~ZETA~CONS_ (21.12.2010/03:08)
bal_qiz,
gulmeginen menide gulmek tutur.
Cəmi mesajlar: 402
<< 1 [2] 3 4 ... 41 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər