💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
QEDDAR_DUNYA (20.12.2010/01:23)cann:)))
bal_qiz, Eeeehhhh eh. Ahim daglara)))))


*__*MeLeKLeR__KoRuSuN*__* (20.12.2010/01:22)Aydaa 40 qepiyi verinde mene sime 600 kntr vuracam
2manat 40 qepik )))) hecde gulmeli deyil ama((( yox, aglamalida deyil! Cunki besimdi..
.gif)
Hektor (20.12.2010/01:24)QaqaM
21 manat 60 qepik


S_a_m_x_a_l (20.12.2010/01:24)gel gotur)))
Aydaa 40 qepiyi verinde mene sime 600 kntr vuracam
Hektor (20.12.2010/01:24)
21 manat 60 qepik
kapilka tutImAGinE (20.12.2010/01:26)yalan dimesen niyede yox
Desem inanceysiz . . . .? ....(