canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Canim.Az -ın varlı dövletli istifadeçileri! ;)
Mövzudakı mesaj sayı: 958
bal_qiz
bal_qizOFF
🕒 20.12.2010 / 18:56 · #131
Black_Attack (20.12.2010/17:22)
CIBIMDA 60 QP ARTIQ OLAN GUNU OLMUR:)
Allah bol elesin)
bal_qiz
bal_qizOFF
🕒 20.12.2010 / 18:57 · #132
_KETRIN~ZETA~CONS_ (20.12.2010/17:47)
Ozumden asili deil kawlokumda azda olsun meselen 2-3 manat pul olmasa ureyim partdiyar,narahat olaram.
Allah bereket versin)
bal_qiz
bal_qizOFF
🕒 20.12.2010 / 18:58 · #133
menim cuzdanimda bir dene bir dollar var.eh her defe baxanda diyirem kaw o yuz dollar olardi
bal_qiz
bal_qizOFF
🕒 20.12.2010 / 19:39 · #134
ImAGinE (20.12.2010/18:37)
o menim yanimda toya getmeLidir . . .! 1defe eve GeLende bu diLenciLerden biri yaxinlashdi !!ALLAH rizasi ucun puL ver . .!cibimde de 10 qepik puL var . . !baxdim onun eLine. . .! doLudu . .!dedim da
indi ne qeder pul var cuzdaninda?duzun di ama)
bal_qiz
bal_qizOFF
🕒 20.12.2010 / 19:47 · #135
ImAGinE (20.12.2010/18:41)
10 manat 70 qepik . . .5 qepikde sayilir . . Marketden znac qaytardiLar . . .!
onda get dilencinin yanina borcunu qaytar
Nbranda
NbrandaOFF
🕒 20.12.2010 / 19:55 · #136
bal_qiz, Dünenki 600manatdan 20manat qalmì$dì.onuda uje xìrdaladìm.pul i$ìq süretindende tez gedir.
QEDDAR_DUNYA
QEDDAR_DUNYAOFF
🕒 20.12.2010 / 20:19 · #137
Bu gun 3 manatim var. Yeees
AYAN__
AYAN__OFF
🕒 20.12.2010 / 20:22 · #138
Armudyanaq, b0o0oy unvani dimedunde he?
KAMAL_BDU
KAMAL_BDUOFF
🕒 20.12.2010 / 21:02 · #139
bu deyge ev walvarindayam spicka copu var birdene __))
bal_qiz
bal_qizOFF
🕒 20.12.2010 / 21:10 · #140
Nbranda (20.12.2010/18:55)
bal_qiz, Dünenki 600manatdan 20manat qalmì$dì.onuda uje xìrdaladìm.pul i$ìq süretindende tez gedir.
aaa bayram qabagi ac qalacane
Cəmi mesajlar: 958
<< 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 96 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 16
Keçidlər