💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

Black_Attack (21.12.2010/00:35)Obaaaa qaqa yaxsisaaan
50 QP UJE)

bal_qiz (21.12.2010/00:35)
goz deymesin
quru quru olmuree Goz muncugumuz haniii?S_a_m_x_a_l (21.12.2010/00:36)quru quru olmuree Goz muncugumuz haniii?

o smayldan zehlem gedir).bu de haaaabal_qiz (21.12.2010/00:37)Tesekkuro smayldan zehlem gedir).bu de haaaa
.gif)
ImAGinE (21.12.2010/00:43)ade qepiklerde menimdidee Heee var propsta goyluklere el vurmayan versiya
hemishe demishem dedemin cibi menim cibim . . .menim cibim yene menim cibim . . -menim kimi ovlad var? -
