💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

Nick_O (24.12.2010/12:01)Can ay brat.menim gunumdesen.ama bu gun biraz varlawmiwam 6 manatim var
Cibimdə cəmi 3 cə manatım var. Onunda 70 qəpiyi yol puludu


Hektor (24.12.2010/12:12)
Can ay brat.menim gunumdesen.ama bu gun biraz varlawmiwam 6 manatim var

AYAN__ (24.12.2010/13:39)Yazig dosim menim
kak vseqda he4ne

.gif)

S_a_m_x_a_l (24.12.2010/17:54)27si haraya?
Cibimde 100 manatim var 27 gedirem deye ozume eyin bas alacam
Nick_O (24.12.2010/17:56)Yevlaxa
27si haraya?
