💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
GPB (31.01.2011/17:07)dehsetseneeee.onda 20 qepiy artig vererem
CIKOLATAAA, Heyee bir yawi vaye tay iwlemiremde coreyide kreditle aliram

.gif)
GPB (31.01.2011/17:28)ta 55qepik besdideee
CIKOLATAAA, Uwaq doyulsene ne qeder cox olsa duaciyam,knt bitdie

.gif)

-____X_a_N____- (31.01.2011/18:02)375 manati basha dushdum ama 70 qepiyi basha dushmedim)xala xetrin qalmasin deye 70 qepiyi verirler?
bu gun maaw almiwam375 manat 70 qepiy
.
-____X_a_N____- (31.01.2011/18:14)
maawimi almiwamQonaqliq verirem meyli ceken varsa nerimonvda metronun cixiwinda adama bir dene perawki ala bilerem
sagol,3 gun ac qalaram ama o perawkiden yemerem
.GPB (31.01.2011/17:35)bayagdan coreyi kredite alirdin.indi qonsuya da kartof alirsan
CIKOLATAAA, He he heyatimda cuzdanimda 41 qepiy olub en cox oda qonwuya kartof alirdime uhahaha


bir az qalibki pullarimi udum,medem daha bezopasnidi 