💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
S_a_m_x_a_l (20.12.2010/01:46)dianin goz muncugu asimee
Ozude deyesen menim gozum deydi
pullariviza
bu daaaaaImAGinE (20.12.2010/01:47)
Ozume mexsus pullari sorushursansa 200 manatdan cox olmayib . . .!o da smestrden smestre . . .!bir yaxinimin toyunda puL yiqan idim . .!en cox o vaxt olub . . .!bilmirem ne qeder....!
Qaqam menimde 200 manatim olub.. Onada gitara ve qolbag almiwdim 

bal_qiz (20.12.2010/01:48)Menim cuzdanima boyuk goz muncugu as haaa 2 manatima goz deyer
dianin goz muncugu asimeepullariviza

bal_qiz (20.12.2010/01:45)He. Çox terifledimee
goz deydiee

S_a_m_x_a_l (20.12.2010/01:50)asdim.ha
Menim cuzdanima boyuk goz muncugu as haaa 2 manatima goz deyer

bal_qiz (20.12.2010/01:51)Tewekkur Dosim
asdim.ha

Nbranda (20.12.2010/01:47)Uje saymayacam
Petek_, Çox saymada.yoxsa yene iter.
