canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Canim.Az -ın varlı dövletli istifadeçileri! ;)
Mövzudakı mesaj sayı: 958
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 06.12.2015 / 19:51 · #651
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Heci_candiYAVER (06.12.2015/18:51)
Hamsı özüvündü???Barmağıvın ölçüsün de celddd. Hele de sumqayıtdasansa gel Avtovağzal terefde Kankam çay evi terefe. Üzüyü taxım.
Yoo evdeyem day)))
Sessiz_Kucede_Tek_Kolge
Sessiz_Kucede_Tek_KolgeOFF
🕒 06.12.2015 / 19:52 · #652
Axrinci pulumu sumkaya verdim bu gün.kasibçiliqdi)
_QiZzz BaZzz_
_QiZzz BaZzz_OFF
🕒 06.12.2015 / 19:53 · #653
[B]55 manatim vardi)oda walvarin cibinde yuyulub)qoymuwam evdedi qurusun)[/b]
(=AriKaRiNNaKaTa=)
(=AriKaRiNNaKaTa=)OFF
🕒 06.12.2015 / 19:54 · #654
🏷 hhhh
Eksperd, sitata gec cavab gelende silirem xasiyyetim kesilsin ))
mende benzin nasosda prablem olur 92 vuranda hemise premium vururam ona gore
Eksperd
EksperdOFF
🕒 06.12.2015 / 19:57 · #655
(=AriKaRiNNaKaTa=), Mandada bakin kriwkasna 95 yazlib, basrame 93 dan ama) bir problem olir, bunda qovanda taxometri 30 dan yuxari, trasi masala cox hissasni 120 dan artiq suratla suranda qatalizatorun dacciki yanir, onunda axir fransuziski aldim basdim bi problem cixmir indi wukir
(=AriKaRiNNaKaTa=)
(=AriKaRiNNaKaTa=)OFF
🕒 06.12.2015 / 19:59 · #656
🏷 hhhh
Eksperd (06.12.2015/19:57)
(=AriKaRiNNaKaTa=), Mandada bakin kriwkasna 95 yazlib, basrame 93 dan ama) bir problem olir, bunda qovanda taxometri 30 dan yuxari, trasi masala cox hissasni 120 dan artiq suratla suranda qatalizator
bir defe benzin vuranda qaqas dediki bu masinlara 93 getmir? dedim niye sorusursan ki?
dedi bu masinla kim gelir hamsi premium vurur
mehle usaginda 2014 dun mondeosudu servisden 0 dan goturub
93 vurdu benzin nasosu yandi 1200 manat ziyana dusdu)
93 e etibar yoxdu nese aciga ele bil onu pis buraxilar
Eksperd
EksperdOFF
🕒 06.12.2015 / 20:04 · #657
(=AriKaRiNNaKaTa=) (06.12.2015/19:59)
bir defe benzin vuranda qaqas dediki bu masinlara 93 getmir? dedim niye sorusursan ki?dedi bu masinla kim gelir hamsi premium vururmehle usaginda 2014 dun mondeosudu servisden 0 dan goturub93 vurdu be
Ewi her weyin caresi var qaqawim, perekidka elyib bawqa mawnin benzinnasosun basdirirsan ustine sohbet olir) dimirem 2014 modeline, awibka verer balkada beynina, ama ama sen mawnuva elatdira bilarsan manca, 7manat hara 9,50 hara, , bele goze gorinmire, hesablason ayliq illiy rasxod cox cixir ama
(=AriKaRiNNaKaTa=)
(=AriKaRiNNaKaTa=)OFF
🕒 06.12.2015 / 20:06 · #658
🏷 hhhh
Eksperd (06.12.2015/20:04)
Ewi her weyin caresi var qaqawim, perekidka elyib bawqa mawnin benzinnasosun basdirirsan ustine sohbet olir) dimirem 2014 modeline, awibka verer balkada beynina, ama ama sen mawnuva elatdira bilarsan
Fordun bir zibili varki basqa zapcast qoyanda 2 qat prablem yaranir
yeni evvelki effecti almaq olmur
opele baxma uje o qeder barmaq edibler ki ona her seyi bilirler fordun ustasi azdi
Eksperd
EksperdOFF
🕒 06.12.2015 / 20:10 · #659
(=AriKaRiNNaKaTa=) (06.12.2015/20:06)
Fordun bir zibili varki basqa zapcast qoyanda 2 qat prablem yaranir yeni evvelki effecti almaq olmuropele baxma uje o qeder barmaq edibler ki ona her seyi bilirler fordun ustasi azdi
Naam olar, surani sansan yaqin maslahatlisin elyisan, here ozinnen gotrib danwir
(=AriKaRiNNaKaTa=)
(=AriKaRiNNaKaTa=)OFF
🕒 06.12.2015 / 20:11 · #660
🏷 hhhh
Eksperd (06.12.2015/20:10)
Naam olar, surani sansan yaqin maslahatlisin elyisan, here ozinnen gotrib danwir
he brat qismet olar indikindede yaxsisin surerik )
Cəmi mesajlar: 958
<< 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 96 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 16
Keçidlər