canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Canim.Az -ın varlı dövletli istifadeçileri! ;)
Mövzudakı mesaj sayı: 958
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 07.12.2015 / 23:53 · #721
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Mr@tum (07.12.2015/23:51)
Neynime wekerburaya donmusen cixirsanki cole bayiraa,ele.bil hemiwe mehlede yatan ilow deyilsen,ne olub agillawdin??nomrene niye zeng catmirki??!!
Axaxax deli wirvanda tapiliramki nomrem 898 -le baslayandi helelik onu isledirem ad gunume ne alassan yaxsi dusmusen elime
Mr@tum
Mr@tumOFF
🕒 07.12.2015 / 23:56 · #722
KoNCeNo (07.12.2015/23:53)
Axaxax deli wirvanda tapiliramki nomrem 898 -le baslayandi helelik onu isledirem ad gunume ne alassan yaxsi dusmusen elime
Mamadan soruwdum dediki evdedi axi,hede ona bu gun ne qeder zeng vurmuwam zeng catmayib,kim bilir koda zada qoymusan he?!!!hec henanin yeriydii,ne ad gunu beee)))bilirsenki ne haldayam mennn,mawin qalib orda ne gunde
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 07.12.2015 / 23:59 · #723
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Mr@tum (07.12.2015/23:56)
Mamadan soruwdum dediki evdedi axi,hede ona bu gun ne qeder zeng vurmuwam zeng catmayib,kim bilir koda zada qoymusan he?!!!hec henanin yeriydii,ne ad gunu beee)))bilirsenki ne haldayam mennn,mawin qal
Heqqi ne vaxt yigmisan isleyir axi ondayam

Ade onda gozundrn gelsin menim senin ad gunune aldigim hediyye almayacaqsan hecne?
Mr@tum
Mr@tumOFF
🕒 08.12.2015 / 00:02 · #724
KoNCeNo (07.12.2015/23:59)
Heqqi ne vaxt yigmisan isleyir axi ondayamAde onda gozundrn gelsin menim senin ad gunune aldigim hediyye almayacaqsan hecne?
Bu gun ne qeder yigmiwam,tek idim dedim gelesen gedek bir yerde senin beyendiyin yere,nc nc nc ne tez gozume soxur aldigi.hediyyeni,niye almiramki ele wey olar,gor ayin.29na nece gun qalib sebr elede,sebr ele.balacam seni ozum alacam hahahahah
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 08.12.2015 / 00:05 · #725
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Mr@tum (08.12.2015/00:02)
Bu gun ne qeder yigmiwam,tek idim dedim gelesen gedek bir yerde senin beyendiyin yere,nc nc nc ne tez gozume soxur aldigi.hediyyeni,niye almiramki ele wey olar,gor ayin.29na nece gun qalib sebr elede,
Bayaq telim oz ozune sonmusdu yeqin onda yiqmisan amma zeng gelseydi mesaj gelerdi sen ol incimisemee senden ona gore axtarmiram seni))
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 08.12.2015 / 00:08 · #726
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Mr@tum (08.12.2015/00:02)
Bu gun ne qeder yigmiwam,tek idim dedim gelesen gedek bir yerde senin beyendiyin yere,nc nc nc ne tez gozume soxur aldigi.hediyyeni,niye almiramki ele wey olar,gor ayin.29na nece gun qalib sebr elede,
Juju cekib sukan arxasina kecmisdin? yada meni gorub gozelliyime dayana bilmeyib qeza kecirdin
Mr@tum
Mr@tumOFF
🕒 08.12.2015 / 00:10 · #727
KoNCeNo (08.12.2015/00:05)
Bayaq telim oz ozune sonmusdu yeqin onda yiqmisan amma zeng gelseydi mesaj gelerdi sen ol incimisemee senden ona gore axtarmiram seni))
Niye gore incimisenki??lap uwaqliq edirsene ilow,hara gediremse senide aparmaliyam,artiq yeke qizsannn,kim gorur yanimda soruwurki sevgilindiii,mende deye bilmiremki bu gunde qizi hec men severem))))
Mr@tum
Mr@tumOFF
🕒 08.12.2015 / 00:12 · #728
KoNCeNo (08.12.2015/00:08)
Juju cekib sukan arxasina kecmisdin? yada meni gorub gozelliyime dayana bilmeyib qeza kecirdin
Heye dy deme))seni kim makiyajsiz girse ureyi partlayib oler,men yaxwiki qezayla bawimi qurtardim))
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 08.12.2015 / 00:12 · #729
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Mr@tum (08.12.2015/00:10)
Niye gore incimisenki??lap uwaqliq edirsene ilow,hara gediremse senide aparmaliyam,artiq yeke qizsannn,kim gorur yanimda soruwurki sevgilindiii,mende deye bilmiremki bu gunde qizi hec men severem))))
Axaxaxaxax Allah seni oldurmesin kul agliva biraz o yan bu yan eleseydim uje mamanin gelni idim
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 08.12.2015 / 00:14 · #730
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Mr@tum (08.12.2015/00:12)
Heye dy deme))seni kim makiyajsiz girse ureyi partlayib oler,men yaxwiki qezayla bawimi qurtardim))
Tepen haqqi ele evveller mene vurulub yazdigin mesajlari ataramaa bura eseblesdirme meni
Cəmi mesajlar: 958
<< 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 96 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 16
Keçidlər