💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
KoNCeNo (08.12.2015/00:12)Hahaha seni.alana kimi afrika cengerliklerinden bir meymun alsam daha yaxwidi))))tebiki zarafatdi iloow xanim)))))
Axaxaxaxax Allah seni oldurmesinkul agliva biraz o yan bu yan eleseydim uje mamanin gelni idim

Mr@tum (08.12.2015/00:17)Kas dostum olmazdin sevib senin basiva itin oyunun acardim
Hahaha seni.alana kimi afrika cengerliklerinden bir meymun alsam daha yaxwidi))))tebiki zarafatdi iloow xanim)))))

KoNCeNo (08.12.2015/00:14)Kim men??)))))hemiwe mene emi emi deyen ilow indi ona vuruldugumu deyirrr,belke.uwaq aglinla sene nevaziwimi,her kesden her weyden qorimaqimi sevgi sanmisan he??))))
Tepen haqqi eleevveller mene vurulub yazdigin mesajlari ataramaa bura eseblesdirme meni

Mr@tum (08.12.2015/00:18)Bilmirsen guya xasiyyetimi
Kim men??)))))hemiwe mene emi emi deyen ilow indi ona vuruldugumu deyirrr,belke.uwaq aglinla sene nevaziwimi,her kesden her weyden qorimaqimi sevgi sanmisan he??))))
kim xos soz deyir ele billem sevir meni
KoNCeNo (08.12.2015/00:22)Hahahahaha seni olmeyesen viz viz baw)))ilow evdesen?neyleyek?
Bilmirsen guya xasiyyetimikim xos soz deyir ele billem sevir meni

Mr@tum (08.12.2015/00:25)Hec uz vurma donuram billem diski isteyeceksen amma hele hazir dor sabah heqqi vaxtin var?
Hahahahaha seni olmeyesen viz viz baw)))ilow evdesen?neyleyek?
KoNCeNo (08.12.2015/00:27)Seni olmeyesen ne bildin onu isteyecem?)ne vaxta hazir olar?he gunortadan sonra bowam,не ежеб?
Hec uz vurma donuram billem diski isteyeceksen amma hele hazir dor sabah heqqi vaxtin var?

Mr@tum (08.12.2015/00:33)Sabaha hazir ederem ele gelersen gul dukaninin qabaqina onsuzda o tereflerde isim var gelecem hemde diski vererem gederik menle
Seni olmeyesen ne bildin onu isteyecem?)ne vaxta hazir olar?he gunortadan sonra bowam,не ежеб?
KoNCeNo (08.12.2015/00:35)He yaxwiiii,mawinla gelim,geden yerin var??hara gedirsenkiii??
Sabaha hazir ederem ele gelersen gul dukaninin qabaqina onsuzda o tereflerde isim var gelecem hemde diski vererem gederik menle

Mr@tum (08.12.2015/00:37)Yoo nomre tapsirmisam onu goturecem ele ora yaxindi cok tesekkur ediyoree
He yaxwiiii,mawinla gelim,geden yerin var??hara gedirsenkiii??
