canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Canim.Az -ın varlı dövletli istifadeçileri! ;)
Mövzudakı mesaj sayı: 958
Mr@tum
Mr@tumOFF
🕒 08.12.2015 / 00:17 · #731
KoNCeNo (08.12.2015/00:12)
Axaxaxaxax Allah seni oldurmesin kul agliva biraz o yan bu yan eleseydim uje mamanin gelni idim
Hahaha seni.alana kimi afrika cengerliklerinden bir meymun alsam daha yaxwidi))))tebiki zarafatdi iloow xanim)))))
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 08.12.2015 / 00:18 · #732
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Mr@tum (08.12.2015/00:17)
Hahaha seni.alana kimi afrika cengerliklerinden bir meymun alsam daha yaxwidi))))tebiki zarafatdi iloow xanim)))))
Kas dostum olmazdin sevib senin basiva itin oyunun acardim
Mr@tum
Mr@tumOFF
🕒 08.12.2015 / 00:18 · #733
KoNCeNo (08.12.2015/00:14)
Tepen haqqi ele evveller mene vurulub yazdigin mesajlari ataramaa bura eseblesdirme meni
Kim men??)))))hemiwe mene emi emi deyen ilow indi ona vuruldugumu deyirrr,belke.uwaq aglinla sene nevaziwimi,her kesden her weyden qorimaqimi sevgi sanmisan he??))))
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 08.12.2015 / 00:22 · #734
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Mr@tum (08.12.2015/00:18)
Kim men??)))))hemiwe mene emi emi deyen ilow indi ona vuruldugumu deyirrr,belke.uwaq aglinla sene nevaziwimi,her kesden her weyden qorimaqimi sevgi sanmisan he??))))
Bilmirsen guya xasiyyetimi kim xos soz deyir ele billem sevir meni
Mr@tum
Mr@tumOFF
🕒 08.12.2015 / 00:25 · #735
KoNCeNo (08.12.2015/00:22)
Bilmirsen guya xasiyyetimi kim xos soz deyir ele billem sevir meni
Hahahahaha seni olmeyesen viz viz baw)))ilow evdesen?neyleyek?
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 08.12.2015 / 00:27 · #736
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Mr@tum (08.12.2015/00:25)
Hahahahaha seni olmeyesen viz viz baw)))ilow evdesen?neyleyek?
Hec uz vurma donuram billem diski isteyeceksen amma hele hazir dor sabah heqqi vaxtin var?
Mr@tum
Mr@tumOFF
🕒 08.12.2015 / 00:33 · #737
KoNCeNo (08.12.2015/00:27)
Hec uz vurma donuram billem diski isteyeceksen amma hele hazir dor sabah heqqi vaxtin var?
Seni olmeyesen ne bildin onu isteyecem?)ne vaxta hazir olar?he gunortadan sonra bowam,не ежеб?
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 08.12.2015 / 00:35 · #738
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Mr@tum (08.12.2015/00:33)
Seni olmeyesen ne bildin onu isteyecem?)ne vaxta hazir olar?he gunortadan sonra bowam,не ежеб?
Sabaha hazir ederem ele gelersen gul dukaninin qabaqina onsuzda o tereflerde isim var gelecem hemde diski vererem gederik menle
Mr@tum
Mr@tumOFF
🕒 08.12.2015 / 00:37 · #739
KoNCeNo (08.12.2015/00:35)
Sabaha hazir ederem ele gelersen gul dukaninin qabaqina onsuzda o tereflerde isim var gelecem hemde diski vererem gederik menle
He yaxwiiii,mawinla gelim,geden yerin var??hara gedirsenkiii??
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 08.12.2015 / 00:39 · #740
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Mr@tum (08.12.2015/00:37)
He yaxwiiii,mawinla gelim,geden yerin var??hara gedirsenkiii??
Yoo nomre tapsirmisam onu goturecem ele ora yaxindi cok tesekkur ediyoree
Cəmi mesajlar: 958
<< 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 96 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 16
Keçidlər