💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
KoNCeNo (08.12.2015/00:39)Hara gedsen gerek axrana kimi menide yaninda aparasanda,yadaki mehledeki.qizlarin acigina menimle gedirsen,kim bilir gedim onlara daniwirsanki anarla sevgiliyik he?ele wey elesen o viz viz saclarini yolaram)))
Yoo nomre tapsirmisam onu goturecem ele ora yaxindi cok tesekkur ediyoree

Mr@tum (08.12.2015/00:42)Axaxaxaxax oldum
Hara gedsen gerek axrana kimi menide yaninda aparasanda,yadaki mehledeki.qizlarin acigina menimle gedirsen,kim bilir gedim onlara daniwirsanki anarla sevgiliyik he?ele wey elesen o viz viz saclarini y
seni neynirem srvgilime ne gelib
KoNCeNo (08.12.2015/00:44)Hmmm sevgilinde var imiwww))ilow ne ise gecen xeyre men cixmaliyam,gedim gorum samir nece olduuu,sabah goruwerikde inwallahh,saat 2de ordayam,yadaki evden gelib goturerem seniiii,oldu sabaha qeder,ozunu qoru viz vizzzzz
Axaxaxaxax oldumseni neynirem srvgilime ne gelib

Mr@tum (08.12.2015/00:47)Gizli sevgimdide))))))))zarafat ade meni gormusen ki,kimise sevem?)))
Hmmm sevgilinde var imiwww))ilow ne ise gecen xeyre men cixmaliyam,gedim gorum samir nece olduuu,sabah goruwerikde inwallahh,saat 2de ordayam,yadaki evden gelib goturerem seniiii,oldu sabaha qeder,ozu
Ozum vzv atacam sene

Mr@tum (08.12.2015/00:51)Pah minnete baxe cehennem ol
Ok gecen xeyire,yarim saat qabaga viziv atarsan bilecem,iwim.cixmasin deyeee,helelikk


