canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Canim.Az -ın varlı dövletli istifadeçileri! ;)
Mövzudakı mesaj sayı: 958
Mr@tum
Mr@tumOFF
🕒 08.12.2015 / 00:42 · #741
KoNCeNo (08.12.2015/00:39)
Yoo nomre tapsirmisam onu goturecem ele ora yaxindi cok tesekkur ediyoree
Hara gedsen gerek axrana kimi menide yaninda aparasanda,yadaki mehledeki.qizlarin acigina menimle gedirsen,kim bilir gedim onlara daniwirsanki anarla sevgiliyik he?ele wey elesen o viz viz saclarini yolaram)))
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 08.12.2015 / 00:44 · #742
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Mr@tum (08.12.2015/00:42)
Hara gedsen gerek axrana kimi menide yaninda aparasanda,yadaki mehledeki.qizlarin acigina menimle gedirsen,kim bilir gedim onlara daniwirsanki anarla sevgiliyik he?ele wey elesen o viz viz saclarini y
Axaxaxaxax oldum seni neynirem srvgilime ne gelib
Mr@tum
Mr@tumOFF
🕒 08.12.2015 / 00:47 · #743
KoNCeNo (08.12.2015/00:44)
Axaxaxaxax oldum seni neynirem srvgilime ne gelib
Hmmm sevgilinde var imiwww))ilow ne ise gecen xeyre men cixmaliyam,gedim gorum samir nece olduuu,sabah goruwerikde inwallahh,saat 2de ordayam,yadaki evden gelib goturerem seniiii,oldu sabaha qeder,ozunu qoru viz vizzzzz
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 08.12.2015 / 00:49 · #744
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Mr@tum (08.12.2015/00:47)
Hmmm sevgilinde var imiwww))ilow ne ise gecen xeyre men cixmaliyam,gedim gorum samir nece olduuu,sabah goruwerikde inwallahh,saat 2de ordayam,yadaki evden gelib goturerem seniiii,oldu sabaha qeder,ozu
Gizli sevgimdide))))))))zarafat ade meni gormusen ki,kimise sevem?)))


oldu jujucum Ozum vzv atacam sene
Mr@tum
Mr@tumOFF
🕒 08.12.2015 / 00:51 · #745
Ok gecen xeyire,yarim saat qabaga viziv atarsan bilecem,iwim.cixmasin deyeee,helelikk
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 08.12.2015 / 00:53 · #746
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Mr@tum (08.12.2015/00:51)
Ok gecen xeyire,yarim saat qabaga viziv atarsan bilecem,iwim.cixmasin deyeee,helelikk
Pah minnete baxe cehennem ol
yunis85
yunis85OFF
🕒 08.12.2015 / 00:53 · #747
En varlisi menem kunku münim ureyim canim azin qizlarinin yanindadi ona gore
yunis85
yunis85OFF
🕒 08.12.2015 / 00:54 · #748
Niye savasirsan
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 08.12.2015 / 00:56 · #749
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
yunis85, Yuxun gelir?
Heci_candiYAVER
Heci_candiYAVEROFF
🕒 08.12.2015 / 01:02 · #750
Eee bir dermanpulu istediy ağlaşma qurdular Ne var ne zad. Allah vermişdi kasıba ele
Cəmi mesajlar: 958
<< 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 96 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 16
Keçidlər