💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
LoLiSaFoNe (21.12.2010/00:36)Razi deyilem
sevgi yoxdu.Umumiyyetle

LoLiSaFoNe (21.12.2010/00:38)Sevgini eysilden insanlardi amma sevgi basqa bir duygudur yasamisam ona gore direm
zaman kecdikce razilasarsan

LoLiSaFoNe (21.12.2010/00:39)Hmmm maraqlidi amma mence insanlar yaslandiqca daha bir birlerine baglanirlar
o da kecici.her insanda mueyen yawda olur.
.gif)
LoLiSaFoNe (21.12.2010/00:42)Yeni cavanliqdi sebr edib qedrini bilmek lazimdir
cunki,qaygiya ehtiyac duyulur.Usaqlasirlar.Cavanliqda,qedrlerni bilmirler.
.gif)
EBEDI-YUXU (21.12.2010/00:44)Bes sizin dusunceniz necedi? Sevgi varmi?
hmmm..,sevgi
S_a_m_x_a_l (21.12.2010/00:45)subyektiv duwuncelerimdir istemirem kimse mudaxile etsin..amma men sevgi deyilen bir weye inanmiram..mence sevgi yoxdur,,,men Allahimi ve ailemi sevirem...qalan weyler vizdir....men duwunuremki simpatiya var,baglanmag var,pula gore her weye geden var,bunalr realdir amma sevgi xeyaldir,..sadece hansisa muveqqeti hisslerdir ve biz buna sevgi adi veririk eger sevirikse niye onda bir gun sevgimiz bitir..,
Bes sizin dusunceniz necedi? Sevgi varmi?
LoLiSaFoNe (21.12.2010/00:46)Dosim onda demeki Sevgi Yoxdu
esas cavanliqdi.qocaliq sonumuzdu.Baslanqic gozel olsun.okey
