canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 ELE BIRINI SEVIN KI CUNKUSUZ OLSUN
Mövzudakı mesaj sayı: 127
S_a_m_x_a_l
S_a_m_x_a_lOFF
🕒 21.12.2010 / 01:36 · #11
🏷 hhhh
LoLiSaFoNe (21.12.2010/00:36)
sevgi yoxdu.Umumiyyetle
Razi deyilem
S_a_m_x_a_l
S_a_m_x_a_lOFF
🕒 21.12.2010 / 01:38 · #12
🏷 hhhh
LoLiSaFoNe (21.12.2010/00:38)
zaman kecdikce razilasarsan
Sevgini eysilden insanlardi amma sevgi basqa bir duygudur yasamisam ona gore direm
S_a_m_x_a_l
S_a_m_x_a_lOFF
🕒 21.12.2010 / 01:40 · #13
🏷 hhhh
LoLiSaFoNe (21.12.2010/00:39)
o da kecici.her insanda mueyen yawda olur.
Hmmm maraqlidi amma mence insanlar yaslandiqca daha bir birlerine baglanirlar
S_a_m_x_a_l
S_a_m_x_a_lOFF
🕒 21.12.2010 / 01:43 · #14
🏷 hhhh
LoLiSaFoNe (21.12.2010/00:42)
cunki,qaygiya ehtiyac duyulur.Usaqlasirlar.Cavanliqda,qedrlerni bilmirler.
Yeni cavanliqdi sebr edib qedrini bilmek lazimdir
Sonradan ise sevgi ozu ozluyunden yaranacaq
EBEDI-YUXU
EBEDI-YUXUOFF
🕒 21.12.2010 / 01:44 · #15
hmmm..,sevgi
S_a_m_x_a_l
S_a_m_x_a_lOFF
🕒 21.12.2010 / 01:45 · #16
🏷 hhhh
EBEDI-YUXU (21.12.2010/00:44)
hmmm..,sevgi
Bes sizin dusunceniz necedi? Sevgi varmi?
AYAN__
AYAN__OFF
🕒 21.12.2010 / 01:46 · #17
Armudyanaq
ArmudyanaqOFF
🕒 21.12.2010 / 01:50 · #18
Mene ele gelir sevgi her zaman olub. bunu hec kim inkar ede bilmez.
EBEDI-YUXU
EBEDI-YUXUOFF
🕒 21.12.2010 / 01:51 · #19
S_a_m_x_a_l (21.12.2010/00:45)
Bes sizin dusunceniz necedi? Sevgi varmi?
subyektiv duwuncelerimdir istemirem kimse mudaxile etsin..amma men sevgi deyilen bir weye inanmiram..mence sevgi yoxdur,,,men Allahimi ve ailemi sevirem...qalan weyler vizdir....men duwunuremki simpatiya var,baglanmag var,pula gore her weye geden var,bunalr realdir amma sevgi xeyaldir,..sadece hansisa muveqqeti hisslerdir ve biz buna sevgi adi veririk eger sevirikse niye onda bir gun sevgimiz bitir..,
S_a_m_x_a_l
S_a_m_x_a_lOFF
🕒 21.12.2010 / 01:51 · #20
🏷 hhhh
LoLiSaFoNe (21.12.2010/00:46)
esas cavanliqdi.qocaliq sonumuzdu.Baslanqic gozel olsun.okey
Dosim onda demeki Sevgi Yoxdu
Cəmi mesajlar: 127
<< 1 [2] 3 4 ... 13 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər