💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

_K_O_T_İ_K_ (26.11.2019/18:42)
Day menden demey
.gif)

*___SeVGi___* (26.11.2019/19:41)Ne olub eline?
Dehsetdi... bele el aqrisi olar...

*___SeVGi___* (26.11.2019/19:51)Yanigcin kopuy derman vare ondan vur leksede qalmir tez sagalir
Yanib..

*___SeVGi___* (26.11.2019/20:17)Ay qiz Yanigaa Soyug olai sirir qizarir cox yanib ? Soyug olmaz qetii yanigaa
Uje 3 gundu... men bilmedim soyuducudan buz goturub qoydum.. sen deme olmazmis.. emellice sisib elim

*___SeVGi___* (26.11.2019/20:32)Hekimee get nese olar soyug edib sis verib vaxtinda get gor ne deyir
Soyuq suya tutdum rahat oldu mende guya coxbilmislik edib buz qoydum... yani barmaqlar ne aculmir nede yumulmur o derece
*___SeVGi___* (26.11.2019/20:32)Oquldan uwaqdan ne varsa de elive iwesin pis bawa duwme )
Soyuq suya tutdum rahat oldu mende guya coxbilmislik edib buz qoydum... yani barmaqlar ne aculmir nede yumulmur o derece

sade_risofka (26.11.2019/20:49)Onu yanan gunu elirler deli 3 gun kecibee
Oquldan uwaqdan ne varsa de elive iwesin pis bawa duwme )
