Idyal insan yoxdu,neceki idyal cemiyyet yoxdu.menim fikrimce yaxwi ve pis insanda yoxdu,yaxwi ve pis zaman var.xarici görnuw bizim sesiz teqdimatimiz,dogru ve durust teqdimatsa cox weyi deyiwir.butun xususiyatlar(yaxwi ve pis)insana aid,ama ele bir insan yoxduki o,butövlukle yaxwi ve butövlukle pis insan olsun.sende olan yaxwi cehet mende yoxdu ve yaxud eksine,mende olan pis xususiyyet sende yoxdu.kiwlerin 90%ine xas olan xususiyyet(qadin gøzelliyni sevmek)mende de var.men hemiwe qadini gözel tesevur edirem.gözel qadinlarada xususi simpatiyam var.ama daxil tam baxqa,biraz zaman isterim,daxili tanimagcun,daxili sevmekcun.ne yazigki coxumuz buna imkan yaratmirig.twk mövzuya göre.
📎 Əlavə edilmiş fayl Həcm: 46.33 KB · Yüklənib: 595 dəfə
Esas odu daxili gözel olsun))yeni zahiri gözel olub,daxili chirkin olmaqdansa..zahiren yarashqli gözel olmasada,daxilen gözel olmasi daha yaxshdi))mes ele insan insan varki ilk baxshda "melek" kimi görsener ancaq daxilndeki pis niyyet üze chxanda o gözellkden yarashqdan hechne qalmaz