canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Esas odur daxili gözel olsun!
Mövzudakı mesaj sayı: 856
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 10.08.2014 / 20:15 · #161
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
Black_Attack (10.08.2014/21:13)
Xowbext )manda ne o var ne bi hec sinoda getmirler)
Ele deme olurem senden otru))))
Black_Attack
Black_AttackOFF
🕒 10.08.2014 / 20:16 · #162
🏷 Три вещи никогда не возвращаются обратно: Время, слово, возможность.
aradaSIRADA (10.08.2014/21:15)
Ele deme olurem senden otru))))
Guya bilmiram))
@Manitou@
@Manitou@OFF
🕒 10.08.2014 / 20:37 · #163
Esas olan daxili gozellikdir deyirik halbuki qabigi lekeli qarpizi bele almariq))
Black_Attack
Black_AttackOFF
🕒 10.08.2014 / 20:38 · #164
🏷 Три вещи никогда не возвращаются обратно: Время, слово, возможность.
@Manitou@ (10.08.2014/21:37)
Esas olan daxili gozellikdir deyirik halbuki qabigi lekeli qarpizi bele almariq))
Duzdur
Zeqqumagaci
ZeqqumagaciOFF
🕒 10.08.2014 / 20:53 · #165
🏷 Insan insani ya tamamliyamada yada tam anlayamadi..
@Manitou@ (10.08.2014/21:37)
Esas olan daxili gozellikdir deyirik halbuki qabigi lekeli qarpizi bele almariq))
duzduu
_~XEZAN~_
_~XEZAN~_OFF
🕒 10.08.2014 / 21:18 · #166
Gozellik nisbi sohbetdir,ele xowbextlik kimi.Gozellikle ancaq an xowbextliyi mumkundur.Yeni yarawiqli veya gozel insanin uzune baxanda goz oxwaya biler,ancaq yarawiqla bir omur kecmez.Zamanla insan bunu daha yaxwi anlayir.Esasende heyat tecrubesi qazandiqca.Goz gorunuw insani xowbext etmir Vallahi,ancaq bir xow soz,xow reftar insani heqiqeten xowbext ede biler.Onun ucun yarawiq 2-ci planda olmalidir,en esasida aile quran zaman.
Black_Attack
Black_AttackOFF
🕒 10.08.2014 / 21:20 · #167
🏷 Три вещи никогда не возвращаются обратно: Время, слово, возможность.
_~XEZAN~_ (10.08.2014/22:18)
Gozellik nisbi sohbetdir,ele xowbextlik kimi.Gozellikle ancaq an xowbextliyi mumkundur.Yeni yarawiqli veya gozel insanin uzune baxanda goz oxwaya biler,ancaq yarawiqla bir omur kecmez.Zamanla insan bu
Ne gozal
NoreN
NoreNOFF
🕒 10.08.2014 / 21:48 · #168
60in 40 a gozellik esas ...
Gozellik daim ônde..
Zeqqumagaci
ZeqqumagaciOFF
🕒 10.08.2014 / 23:07 · #169
🏷 Insan insani ya tamamliyamada yada tam anlayamadi..
_~XEZAN~_ (10.08.2014/22:18)
Gozellik nisbi sohbetdir,ele xowbextlik kimi.Gozellikle ancaq an xowbextliyi mumkundur.Yeni yarawiqli veya gozel insanin uzune baxanda goz oxwaya biler,ancaq yarawiqla bir omur kecmez.Zamanla insan bu
razi deyilem nece yeni her gun o eybecerliyi gormek adami oldurerr eyyyyyyy
_siRiuS_
_siRiuS_OFF
🕒 10.08.2014 / 23:11 · #170
ikiside olanda ideal tam olur..teklikde kimese lazim dor bular.
Cəmi mesajlar: 856
<< 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 86 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 4
Keçidlər