💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

_~XEZAN~_ (10.08.2014/22:18)Twk.edirem deyerli fikirlerin ucun.fiso kifayet edir.
Gozellik nisbi sohbetdir,ele xowbextlik kimi.Gozellikle ancaq an xowbextliyi mumkundur.Yeni yarawiqli veya gozel insanin uzune baxanda goz oxwaya biler,ancaq yarawiqla bir omur kecmez.Zamanla insan bu


Sampria (13.08.2014/01:07)yoo(((
Sampria [ON] (13.05.2013 / 22:15)Daxili gözəl olsun deyenlər məncə kompleksliinsanlardır .ya özü gözəl deyil ya da,sevdiyi şexs.çünkügözəllik de bir zövqdür.

Black_Attack (13.08.2014/01:08)menede maraqli geldi senin niye eybecer ve kok qizlardan xowun gelir.axi onlar kompleksli olurlar.bele olduqlari ucun daxili on plana cixarirlar guya)))
yoo(((men eybecerlerden heyqi xoshim gelir)))