💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

Black_Attack (13.08.2014/01:16)yaxwi de.wekilini foruma yuklemisen.hecde cirkin deyilsen.amma deyesen komplekslisen)))
Sampria, duzdur) mende sen kimi fikirdeyem..ne bilim diqqetden kenarda qlaan insanlar meni cezb elirde)ozumde o gundeyemde yaqin onnandi)atalar yaxshi deyifff ama eshsheylercunde:D

Black_Attack (13.08.2014/01:22)hm onda gozel qadinlardan qorxursan))
Sampria, he dehshet kompleksliyem heckimnen gorushmurem hec hara cixmiram ozimi cemiyyetden tecrid elemishem:D

Black_Attack (13.08.2014/01:24)bir insanin oz ozune deye bileceyi en gozel terif))
Sampria, sadece menim heyatimda cirkin eybecer ve axmaqi olmayib ..yaqin onnandi)

Black_Attack (13.08.2014/01:38)men cox defe yazmiwam men burda oldugum kimi deyil olmaq istediyim kimi gorunurem))
Sampria, Virtdida bas getsun)