💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat



*SeYTaNkIz* (08Men helede bextsiz krassavcik oglan gormedim)) yeqin qizi diyirsen2015/17:32)
Gözeller bextsiz olur(
Edalet@ (08Beli qizi deyirem.2015/17:35)
Men helede bextsiz krassavcik oglan gormedim)) yeqin qizi diyirsen
*SeYTaNkIz* (08Heyqi e niye oglana gozel diyilmir?))2015/17:37)
Beli qizi deyirem.Oglana gözel deyerler hec))
Edalet@ (08Gözellik sadece xanimlara mexsusdu,o uzden yeqinki.2015/17:38)
Heyqi e niye oglana gozel diyilmir?))
*SeYTaNkIz* (08Nc)))) oglan varki ona yarawigli dimeye adamin dili gelmir gerey gozel diyesen)))))))))))2015/17:40)
Gözellik sadece xanimlara mexsusdu,o uzden yeqinki.