Səmimi olaq daaaa nə olarrrrrrr...axı daxili nə qədər gözəl olsa daaaaaa xarici çirkinsə uzun müddət həmin insanlarla həmsöhbət olmağa belə tahammül etməyənlər "fərq etməz"i ürəkdən söyləməzlər..
Ideal insan yoxdu. Evlenmeycun Daxil onemli olmalidi Vacib wertdi bu. Daxili gozel olan sevdirecek ozun sene gec tez.amma xarici gozel olub adamliqi Anlayiwi olmayan biri bezeceksen.
Bu daxili Aleme bu qeder sizin laqeyid yanawmaniz mene catmir duzu. Size xirda bir misal getirim bir Ananin iki ovladi var 2 oglu biri xeyirsiz mindar biri Agilli derrakeli Xow xasiyyetli ve s.. Bu Ana Sizce ferq qoymuyacaq onlarin arasinda? Elbette qoyacaq O axmaqa qarqiw edecek daima zehmetin halal etmeyecey ancaq bu birine Hemewe Eli duada olacaq cox sevecek onu narahat olacaq ona gore hemewe yaninda olmasini isteyecek.
Indi bu Ana bele ovladina daxiline gore qiymet verirse ayri seckilik qoyursa hansi ki iksinde ureyinin altinda gezdirib sen Yad birinin nece xarakterin onemsemeye bilersen? Nece onun Daxili alemiynen maraqlanmaya bilersen?Sen bu insanla Aile quracaqsane.
Siz Aile heyatina Heddinden artiq mehsuliyyetsiz yanawirsiz mehsuliyyetsiz ve mentiqsiz. Ona gorede Forumda 80% bowanmiwdardi yada bowanmaqa Namizedler yada xeyanet edenler.o insanlarin duwuncesi ne olacaq.siz onlardan agilli nese gozleyirsiz ki.Agilli olsaydilar Indi Xowbext Aileleri olardi Bowanmiw deyil ve ya Bowanmaqa Namized... O insanlar o Aile heyati qurmamiwdan onceki duwuncelerin bura qeyd edirler bilirsiz niye? Cunki bu xarakter meselesidi Bax o insan deyiwmeyecek.ona 100 defede istediyi insan cixsa qarwisina o xowbext ola bilmeyecek.cunki kifayetlenmir o insanlar.ve o insanlarda Zablujdeniyaya salirlar Diger insanlari.
Forumun meqsedide ondadi ki,ele baxib ozune uygun insani secesen.baxib Fikriynen taniw olasan insanin.menfilerin orgenesen xarakterin bilesen.bizim burda bir yerde kecirdiyimiz vaxt qeder hec er arvad birlikde olmur hec niwanlilar bu qeder birlikde olmur hec Valideynlerimize bu qeder vaxt hesr etmirik. Nolsun virtualdi virtualdada normal insandi.
Bilirem Bu werhi oxuyanda bawdiyacaqsiz yene meni gulmeye ve ya neyese cunki sizin ozunuze inaminiz yoxdu ilk once ondan qaynaqlanir bunlar.
Manim Xosum qelir virtualdan.gor ne qeder muxtelif insanlar ,sohbetler ,here ️Bir bolgeden. Maraqlidi man normal heyatda ️hec yazdigim qadar danishmiram . Ona gore bura ️Mene gore Unsiyyet ucun maraqlidi ,muxteliflik coxdu ..