💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
.moder.~_PrincE_of_DreamS_~ (22.12.2010/00:17)heppi bozde...net eee ad gunun mubarek olsun...
.moder.Bu Gun Menim Ad Gunumduu.moder.
bal_qiz (22.12.2010/00:19)menim ad gunumede bir ay qalib mende tort isteyecem haa
bu da tort:))
Hektor (22.12.2010/00:24)amin
Men de bu tebriklere qowuluram!Arzulariva catasan.amin demiyen diller qurusun!!
