💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 Sizce daha çox qızlar yoxsa oğlanlar vefasız olur ve ne üçün?
Mövzudakı mesaj sayı: 51

BLANDINKA@OFF
🕒 02.01.2011 / 17:27 · #21
ele gunah insanlardadii..heckes indiki dovrde oz qatigina turw demir..indi oglanda qizda vefasizdi sadece bunu bilerler amma qebul etmek istremirler

FuLLiToOFF
🕒 03.01.2011 / 03:49 · #22
Boz atın boz torbasın boş as başınnan, apar, islat getir, yaş as başınnan

EBEDI-YUXUOFF
🕒 03.01.2011 / 03:59 · #23
hec vefa varki o ozun ucun kofe icir istirahetde hec kimide vecine almir,,,,

EBEDI-YUXUOFF
🕒 05.01.2011 / 13:12 · #24
ewi hami vefasizdir....

secret@meOFF
🕒 05.01.2011 / 13:13 · #25
_K_O_L_G_E_, kim vefasizdisa ondadi gunah. qiz da oglan da vefasiz ola biler

!!!~=Bal_qiz=~!!!OFF
🕒 01.02.2011 / 16:40 · #26
oglandaaaa

Cool_OFF
🕒 02.02.2011 / 04:29 · #27
qeliz sohbetdi)

KatyOFF
🕒 02.02.2011 / 08:45 · #28
Her 2sinde de var.

_SEHER_MEHi_OFF
🕒 09.10.2011 / 23:09 · #29
Qiza oglana baxmir vefasiz ele vefasizdi!

SeBiS_91OFF
🕒 10.10.2011 / 15:43 · #30
Mence her ikiside vefasiz olur.
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1Keçidlər