canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Vaxt Var iDi................... ?
Mövzudakı mesaj sayı: 875
MiLYoNDa1oQLaN
MiLYoNDa1oQLaNOFF
🕒 21.07.2016 / 11:34 · #621
🏷 miLyonLαrın içinden seçiLmek üçün miLyonLαrı qurbαn vermeLisen, sαdece bir neferin xαtirine
@-EkSpErD-@ (21.07.2016/01:41)
Oynammiwam kentde bunuBir defesinde aqaci qaba vurmaq evezne uwaqin gozne vurdim, gozu bawi partladi))))
Qonşuda Asif deyen var, bunlar menden bir neçe yaş böyükdü, neise usaq vaxdı axlım az kesirdide, bunlar oynuyurdular mende qıraqdan baxırdım, neise bu Asif çomağnan vurup sifetimi açmışdı, )
Yss
YssOFF
🕒 23.07.2016 / 12:49 · #622
Nenem her gece nagillar danishardi..Nagillarindan bir Yel baba olardi) Hemin bu Yel baba gelib seherler yorganlarimizi ustumuzden atardi) Bu nagil mene vahimeli gelerdi.Berk-berk yorgani tutardim) Necede qorxardim..ushaqligimin qorxulu nagillari, vahimeli yuxulari ne qeder uzaq...ne qeder gulmeli, ne qeder shrindirler..
Реssimist89
Реssimist89OFF
🕒 23.07.2016 / 20:29 · #623
Yss (23.07.2016/13:49)
Nenem her gece nagillar danishardi..Nagillarindan bir Yel baba olardi) Hemin bu Yel baba gelib seherler yorganlarimizi ustumuzden atardi) Bu nagil mene vahimeli gelerdi.Berk-berk yorgani tutardim) Nec
Shirin neneler sayesinde)
_*AY*_
_*AY*_OFF
🕒 23.07.2016 / 21:02 · #624
Uje vaxt yoxdu))
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 24.07.2016 / 06:10 · #625
Yss (23.07.2016/13:49)
Nenem her gece nagillar danishardi..Nagillarindan bir Yel baba olardi) Hemin bu Yel baba gelib seherler yorganlarimizi ustumuzden atardi) Bu nagil mene vahimeli gelerdi.Berk-berk yorgani tutardim) Nec
Sende nenenn Ancaq Ujas Janrinda Nagillar daniwirmiw sene )
Arada deyerdin Melodrama,Vestern,Priklyuceniya Romantika Janrinda Zaddada daniwardida)
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 24.07.2016 / 06:36 · #626
Nenemnen vecni dalawirdim )))
@-EkSpErD-@
@-EkSpErD-@OFF
🕒 24.07.2016 / 14:57 · #627
Vaxt indide var,, bu gun bekarcliqdi
_*AY*_
_*AY*_OFF
🕒 24.07.2016 / 17:58 · #628
Vaxt var idi men duz dimiwdim.duzde cixdi.
Реssimist89
Реssimist89OFF
🕒 24.07.2016 / 18:10 · #629
_*AY*_ (24.07.2016/18:58)
Vaxt var idi men duz dimiwdim.duzde cixdi.
Menede de o duzlerden.
@-EkSpErD-@
@-EkSpErD-@OFF
🕒 24.07.2016 / 23:40 · #630
Vaxt var idi mehlede kim stadiona mawin cixarib saxlayirdisa yiywsin tapib mawnin ciixartdirirdiq,futbol oynamaqcun.. Icaze vermirdiy, mawinda az idi uwaqliqimda mehlede....

Indi isa hemin stadion stayanka olub pawdi) bir uwaq elinde top orada oynuya bilmir) hem yerde yoxdu mawin elinen)
Cəmi mesajlar: 875
<< 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 88 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 2
Keçidlər