canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Vaxt Var iDi................... ?
Mövzudakı mesaj sayı: 875
~_DemounT_~
~_DemounT_~OFF
🕒 01.11.2016 / 15:16 · #731
**__**, Yashdashmisan onda
@Yesil_Goz@
@Yesil_Goz@OFF
🕒 02.11.2016 / 17:00 · #732
Vaxt var idi mehribanciliq var idi indi bir birini ancaq insanlar didib didiwtirir biri o birisine paxiliq edir.
!=!DEVIL MAY CRY!=!
!=!DEVIL MAY CRY!=!OFF
🕒 02.11.2016 / 17:07 · #733
🏷 ❋Ne SaYaNiN QuLuYaM Ne SaYMaYaNiN aGaSi ALLAHIN QuLuYaM SoZuMuN aGaSi❋
Ishde vaxt sayirdim . Indi bash qashimaga vaxt yoxdu
**__**
**__**OFF
🕒 02.11.2016 / 22:03 · #734
Diyeremee prosta kiwinin yaninda baw keserler sobeti kesir qarwimi)))
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 02.11.2016 / 22:07 · #735
Sag ol seni))))Ehsen))
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 03.11.2016 / 00:32 · #736
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
Heves var idi indi quruyub))
___Laura___
___Laura___OFF
🕒 03.11.2016 / 09:34 · #737
🏷 °°°°HeR KeS eYNi SeVMeZ. KiMi QuRuRuNuN CaTDiGi QeDeR.. KiMiSiDe oMRuNuN°°°°
Gozlerim gulurdu
Yss
YssOFF
🕒 03.11.2016 / 15:27 · #738
Insanlarin simasinda tebessum eks olunardi..Bayramlarin gelishi uchun necede sevinerdik, o illerin qoxusu bele, mene cilenib yaddashima, Cavanlarin musiqi dinlemesi lap cirish kimidir, musiqeye qulaq asa-asa gedirler, ele bir musiqi qarninda quruldayir.Auledchiliye bax, musiqisiz dayana bilmir.Heyif o vaxtlardan...meselenin mahiyyeti odurki, insanlarin zumzumesi nashcasinada ifa etmelerine baxmayaraq, chox huzurlu idiler.
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 03.11.2016 / 15:39 · #739
Yss (03.11.2016/15:27)
Insanlarin simasinda tebessum eks olunardi..Bayramlarin gelishi uchun necede sevinerdik, o illerin qoxusu bele, mene cilenib yaddashima, Cavanlarin musiqi dinlemesi lap cirish kimidir, musiqeye qula
O insanlarin musiqi daxillerinde idi. Indikiler xaricdekilerle aldadir ozlerin
~Aykam~
~Aykam~OFF
🕒 03.11.2016 / 19:32 · #740
🏷 eTRaFiMDaKi "HeRKeSi" QiSQaNMa....oNLaRiN "HeCH KeS" oLDuGu YeRDe SeN HERSHEYIMSEN...
Vaxt vardi tvnin kanalini cevirmekcun ayaga dururdun indi uzanaraqda cevirirsen kanali.
Dəyişdirildi: ~Aykam~ (03.11 / 19:32) [1]
Cəmi mesajlar: 875
<< 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 88 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 2
Keçidlər