canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Vaxt Var iDi................... ?
Mövzudakı mesaj sayı: 875
~_DemounT_~
~_DemounT_~OFF
🕒 03.11.2016 / 20:35 · #741
~Aykam~, yavash yavash yashu deyirsen)
_Avangard_
_Avangard_OFF
🕒 03.11.2016 / 20:48 · #742
🏷 HeYaT OnSuZ SeVgiM SoNsuZ
vaxt var idi, indi yoxdu
~Aykam~
~Aykam~OFF
🕒 03.11.2016 / 20:56 · #743
🏷 eTRaFiMDaKi "HeRKeSi" QiSQaNMa....oNLaRiN "HeCH KeS" oLDuGu YeRDe SeN HERSHEYIMSEN...
~_DemounT_~ (03.11.2016/20:35)
~Aykam~, yavash yavash yashu deyirsen)
Nece? başa duşmedim
~_DemounT_~
~_DemounT_~OFF
🕒 03.11.2016 / 21:05 · #744
~Aykam~, hech ne day
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 03.11.2016 / 22:04 · #745
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
Vaxt var idi istediyim yere gedirdim qariwan yox idi
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 17.12.2016 / 02:01 · #746
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
O qeder avam idi bereket haqqi basima vur coreyimi al bele idi sonra ele deyisdim 180 derece oldum ifrite )))))))
EVAMELISSA
EVAMELISSAOFF
🕒 17.12.2016 / 02:02 · #747
KoNCeNo (17.12.2016/02:01)
O qeder avam idi bereket haqqi basima vur coreyimi al bele idi sonra ele deyisdim 180 derece oldum ifrite )))))))
Sen???
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 17.12.2016 / 02:02 · #748
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
EVAMELISSA (17.12.2016/02:02)
Sen???
Hee...nediki?
~_DemounT_~
~_DemounT_~OFF
🕒 17.12.2016 / 02:04 · #749
Her shey yolunda idi
EVAMELISSA
EVAMELISSAOFF
🕒 17.12.2016 / 02:04 · #750
KoNCeNo (17.12.2016/02:01)
O qeder avam idi bereket haqqi basima vur coreyimi al bele idi sonra ele deyisdim 180 derece oldum ifrite )))))))
Demekki seni deyişmeye mecbur edibler.Ozunu gunahlandirma. Gic olmaqdansa ifrite yaxşidir.Bele de yaxşisan
Cəmi mesajlar: 875
<< 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 88 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 2
Keçidlər