canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Vaxt Var iDi................... ?
Mövzudakı mesaj sayı: 875
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 17.12.2016 / 02:08 · #751
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
EVAMELISSA (17.12.2016/02:04)
Demekki seni deyişmeye mecbur edibler.Ozunu gunahlandirma. Gic olmaqdansa ifrite yaxşidir.Bele de yaxşisan
)))Yox az gic deyildimee)))sadece ele edirdim mene soz gelmesin agir abi idim xanim xatin agir tebiyetli))))sonra nese ele bil basima hava geldi sirtiqlasdim)))))))))
EVAMELISSA
EVAMELISSAOFF
🕒 17.12.2016 / 02:09 · #752
KoNCeNo (17.12.2016/02:08)
)))Yox az gic deyildimee)))sadece ele edirdim mene soz gelmesin agir abi idim xanim xatin agir tebiyetli))))sonra nese ele bil basima hava geldi sirtiqlasdim)))))))))
- zemane uşaği olmusanda sonra.Yixilib elememişdin ??? Uzun gulsun
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 17.12.2016 / 02:11 · #753
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
EVAMELISSA (17.12.2016/02:09)
- zemane uşaği olmusanda sonra.Yixilib elememişdin ??? Uzun gulsun
Yixildim durdum))))))
EVAMELISSA
EVAMELISSAOFF
🕒 17.12.2016 / 02:36 · #754
KoNCeNo (17.12.2016/02:11)
Yixildim durdum))))))
Caaan ne olubsa ele yixilanda olub -
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 17.12.2016 / 02:38 · #755
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
EVAMELISSA (17.12.2016/02:36)
Caaan ne olubsa ele yixilanda olub -
)))))))deyesen)))
[WIRIN][OGLAN]
[WIRIN][OGLAN]OFF
🕒 22.02.2017 / 19:42 · #756
Vaxt var idi menide seven var idi.
DİN@R@***@@@
DİN@R@***@@@OFF
🕒 22.02.2017 / 21:51 · #757
🏷 Не БуДиТе Во МнЕ ДьЯВоЛа! ВеДь Он ЖеСтОкО оТоМсТиТ за ОбИжЕнНоГо Во МнЕ АнГеЛа!!!
O vaxtlar silindi .oqeder vaxt varki
Eksperd
EksperdOFF
🕒 22.02.2017 / 22:23 · #758
vaxt var idi duzdu, ama indi yoxdu mamaoqli senol
*-=ReSpEcT_BoY=-*
*-=ReSpEcT_BoY=-*OFF
🕒 22.02.2017 / 22:29 · #759
🏷 ...Ne QeDeR oLsADa DiLiM aCi, SaDeLiKDiR BaSHiMiN TaCi...
Inara qabagimiza cay qoyardi)
DİN@R@***@@@
DİN@R@***@@@OFF
🕒 22.02.2017 / 22:34 · #760
🏷 Не БуДиТе Во МнЕ ДьЯВоЛа! ВеДь Он ЖеСтОкО оТоМсТиТ за ОбИжЕнНоГо Во МнЕ АнГеЛа!!!
*-=ReSpEcT_BoY=-* (22.02.2017/22:29)
Inara qabagimiza cay qoyardi)
Inarani taniyirsan?
Cəmi mesajlar: 875
<< 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 88 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 2
Keçidlər