💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
Roya (06.12.2012/23:41)"Azeri xalqi"ne dimekdi? Xalq ele hamididaa. Butun etnik azliqlarda xalqa aiddi.
Bura Azerbaycan respublikasidir. Tebii ki azeri xalqi 1-ci planda olmalidir. Etnik xalqlarda 2-planda olmalidilar.
makruz (06.12.2012/23:56)Bide sagollawsan meni aglamag tutacag. Yaman kovreldim. Lap eskerliye getmeyim yadima duwdu. ))).
Roya,
.Birinci Azeri yox Azer.Ikinci hec bir ayri seckilik yoxdu,hami
qardasdi.Ayri seckilik rusun ve islamin yeni bizim dusmenlerimizin
texribatidi.Azerbaycan tuku,lezgisi,avari ve.s hamisi
Ardarazli (06.12.2012/23:48)ardarazli, ermenini kirve tutduq mimdiler boymumuza. indide kimlerise qardawliq tutaq onlarda minsinler boynumuza?
Noolsun
ermenilerde kirvemiz idi. Indi day bir kise qizil veresen geleceyine
hormet eliyen uwag ermengn qucaginda oturub kirvem sensen dimez. )).
