canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Lezgiler niye ikinci planda?
Mövzudakı mesaj sayı: 253
makruz
makruzOFF
🕒 06.12.2012 / 23:56 · #101
Roya, .Birinci Azeri yox Azer.Ikinci hec bir ayri seckilik yoxdu,hami qardasdi.Ayri seckilik rusun ve islamin yeni bizim dusmenlerimizin texribatidi.Azerbaycan tuku,lezgisi,avari ve.s hamisi Azerbaycanlidi,hamisi beraberhuquqludu,hamisi qardasdi.Insallah sonra daha etrafli izah ederem.Yenede cox sagolun Allah amaninda
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 06.12.2012 / 23:56 · #102
Roya (06.12.2012/23:41)
Bura Azerbaycan respublikasidir. Tebii ki azeri xalqi 1-ci planda olmalidir. Etnik xalqlarda 2-planda olmalidilar.
"Azeri xalqi"ne dimekdi? Xalq ele hamididaa. Butun etnik azliqlarda xalqa aiddi.
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 06.12.2012 / 23:58 · #103
makruz (06.12.2012/23:56)
Roya,
.Birinci Azeri yox Azer.Ikinci hec bir ayri seckilik yoxdu,hami
qardasdi.Ayri seckilik rusun ve islamin yeni bizim dusmenlerimizin
texribatidi.Azerbaycan tuku,lezgisi,avari ve.s hamisi
Bide sagollawsan meni aglamag tutacag. Yaman kovreldim. Lap eskerliye getmeyim yadima duwdu. ))).
makruz
makruzOFF
🕒 07.12.2012 / 00:01 · #104
Ardarazli, He qardas mende yazmisam hami xalqa ayitdi duz deyirsen,onuda duz deyirsenki ruslar ordada biz qafqazlilari,muselmanlari cox sixirlar.Cox sagol
makruz
makruzOFF
🕒 07.12.2012 / 00:03 · #105
Vatan sag olsun.Bu can bu vetene feda olsun.Allah komeyimiz olsun.Sag olun
KurtlarVadisiPus
KurtlarVadisiPusOFF
🕒 07.12.2012 / 09:08 · #106
Salam. Azärbaycanda dövlet çevriliwi olanda 1 wimal bölgesi yeni lezgiler ayaga qalxdi. Lezgiler bizim milleti sevmirler.
A_M_I_G_O
A_M_I_G_OOFF
🕒 07.12.2012 / 09:13 · #107
men duwunurem ki, bir neche adamin fikrini butun lezgilerin adina yazmaq olmaz. Onlarin ichinde bu veten ugrunda ele doyuwenler olub ki, adi hele de dillerdedir.
KurtlarVadisiPus
KurtlarVadisiPusOFF
🕒 07.12.2012 / 09:14 · #108
Ardarazli (06.12.2012/23:48)
Noolsun
ermenilerde kirvemiz idi. Indi day bir kise qizil veresen geleceyine
hormet eliyen uwag ermengn qucaginda oturub kirvem sensen dimez. )).
ardarazli, ermenini kirve tutduq mimdiler boymumuza. indide kimlerise qardawliq tutaq onlarda minsinler boynumuza?
KurtlarVadisiPus
KurtlarVadisiPusOFF
🕒 07.12.2012 / 11:06 · #109
Men denizde iwleyirem sexde rehberlik lezgilerdi. cox yerlibaz ve bizim millete qaynayib qariwmirlar. xaindiler paxildilar. milletperesdiler gozleride hemiwe acdir olani yaziram. her yerin yaxwisina qurban olum. lezgilere biraz uz versen boynumuzu daldan keserler.
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 07.12.2012 / 15:16 · #110
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
mence lezgiler ayriseckiliyi cox edi.o ki qaldi mugallar. bizim qonwularimiz coxluq lezgidi,cox ozlerin dartir coxsu. qadinlarinda hec xowum gelmir.amma hamisinada aid etmek olmaz.
Cəmi mesajlar: 253
<< 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 26 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər