canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Lezgiler niye ikinci planda?
Mövzudakı mesaj sayı: 253
ledka
ledkaOFF
🕒 07.12.2012 / 15:19 · #111
niye her regiyonun yaxwusuda var piside
KurtlarVadisiPus
KurtlarVadisiPusOFF
🕒 07.12.2012 / 15:47 · #112
AnTi_LoVe (26.12.2010/15:28)
Mesele insan olub olmamaqlarindan getmir, mueyyen katigoriyalarda sixishdirilmaqlarinnan gedir...
Brat her bir katiqoryada lezgiler var. Müdafie nazirliyine lezgilerin elinden girmek olmur. Rus bir defe ksss verse baxariq qardaw olmaginiza
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 07.12.2012 / 20:57 · #113
KurtlarVadisiPus (07.12.2012/09:14)
ardarazli, ermenini kirve tutduq mimdiler boymumuza. indide kimlerise qardawliq tutaq onlarda minsinler boynumuza?
Olkemizde bir cox etnik azliqlar varki onlar tarixen burda yawayiblar. Bizim ve elecede onlarin yegane cixiw yolu mehriban yawamagimizdi. Separatizim heckime hecne vermez.
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 07.12.2012 / 20:58 · #114
A_M_I_G_O (07.12.2012/09:13)
men
duwunurem ki, bir neche adamin fikrini butun lezgilerin adina yazmaq
olmaz. Onlarin ichinde bu veten ugrunda ele doyuwenler olub ki, adi hele
de dillerdedir.
Fikrin alqiwa layiqdi.
makruz
makruzOFF
🕒 07.12.2012 / 23:12 · #115
KurtlarVadisiPus, Salam.Yox qardas sehv dusunursen.Bir riyaziyyat muellimi pisdirse o demek deyilki,riyaziyyat elmi pisdir.Her zaman her yerde mertde olmusdur nametde.Merdine qurban olum,namerdinde min dusmene deyismerem
makruz
makruzOFF
🕒 07.12.2012 / 23:15 · #116
Ardarazli, Salam olsun sizlere eziz qardaslarim
makruz
makruzOFF
🕒 07.12.2012 / 23:20 · #117
ledka, .Salam.Cunki, bezi insanlarin ici seytanla dolu olur.Bu ise yere yurda baxmir.Tanrini seven her kes ise hem valideyinin hemde ana vetenin sever
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 07.12.2012 / 23:23 · #118
makruz (07.12.2012/23:15)
Ardarazli, Salam olsun sizlere eziz qardaslarim
Eleyk salam. Xow geldin. Qewey kommentler yazirsan.
makruz
makruzOFF
🕒 07.12.2012 / 23:24 · #119
aradaSIRADA, .Salam.Hersey gozel gormek lazimdir,peygemberimizin sozudur.Birde heckimi tehqir etmek olmaz
KurtlarVadisiPus
KurtlarVadisiPusOFF
🕒 07.12.2012 / 23:24 · #120
makruz (07.12.2012/23:12)
KurtlarVadisiPus,
Salam.Yox qardas sehv dusunursen.Bir riyaziyyat muellimi pisdirse o
demek deyilki,riyaziyyat elmi pisdir.Her zaman her yerde mertde olmusdur
nametde.Merdine qurban olum,namerd
makruz, 1 dana bütün naxiri korlayir. menim iw yoldawim lezgidir. weherde ona pul atmiwdilar. oda gedib rus sefirliyine wikayet edib. bu dûzdúr?
Cəmi mesajlar: 253
<< 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 26 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər