canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Lezgiler niye ikinci planda?
Mövzudakı mesaj sayı: 253
makruz
makruzOFF
🕒 08.12.2012 / 00:16 · #131
micaqna, Salam.Yeqinki men yazdiqlarimi oxumusunuz.Hemise vetene millete sadiq olun heckese inanmayin
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 08.12.2012 / 00:18 · #132
makruz (08.12.2012/00:09)
Ardarazli, qardas sesin gelmir,sesin daim ucalardan gelsin
Vallah ele tez tez yazursuzki hec catdirib oxuya billemki? Men bele weylerde biraz zeifem. Bir atimliq baritim vardi atdim qutardi getdi.
makruz
makruzOFF
🕒 08.12.2012 / 00:18 · #133
He bu gunluk bu qeder.Her birinizin geceniz xeyre.Allah amaninda
makruz
makruzOFF
🕒 08.12.2012 / 00:22 · #134
Ardarazli, Senin bir atimliq baridinin min dusmen mehv eder.Cox sagol
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 08.12.2012 / 00:40 · #135
makruz (08.12.2012/00:22)
Ardarazli, Senin bir atimliq baridinin min dusmen mehv eder.Cox sagol
Deymez. Senede twk.
KurtlarVadisiPus
KurtlarVadisiPusOFF
🕒 08.12.2012 / 11:57 · #136
makruz
(08.12.2012/00:12)
Dagestanchik, salam.Sizde yeqinki artiq menle razi olarsiniz
A kiwi
uwaq bawi qatmisan. Ìlanin aginada nehlet qarasinada. Yadinda saxla az
sayli xalqlar hemiwe sürüwken olur. Isteyirsen qizila bürû, onlar yenede öz
ideologiyasinnan gedecekler.
Dəyişdirildi: KurtlarVadisiPus (08.12 / 11:58) [1]
KurtlarVadisiPus
KurtlarVadisiPusOFF
🕒 08.12.2012 / 12:01 · #137
AwKa_iQnOr (08.12.2012/00:02)
taliwlari da,lezgileri de sevmirem.ne yaxwiligin ne pisliylerin gormemiwem.amma nedense xowuma gelmirler.
AwKa_IQnOr, salam necesiz? qurban olum Azärbaycan milletine.
makruz
makruzOFF
🕒 08.12.2012 / 23:14 · #138
KurtlarVadisiPus, Salam.Hami Azerbaycanlidi,Azerbaycan turku,talisi,lezgisi.dDostum Lerikde dogulub atasi qarabag elili idi,aldigi tramadan sonra ozun oldurmusdu.Bes usagin qoyub muharibeye getmisdi,deyirdi yene muharibe olsa uc oglumla birge yene gederem.Gel bele qehramanlarimizi unutmayaq(basina qelpe girmisdi,qulagi aparatla esidirdi,meyitlerin icinden cixartmisdlar.Bir gun qismet olsa ele dostlarimla bir yerde hamimiz goruserik insallah)
Dəyişdirildi: makruz (08.12 / 23:18) [5]
YeMeLi OgLaN
YeMeLi OgLaNOFF
🕒 08.12.2012 / 23:35 · #139
hamimiz insaniq ve hamimizi ALLAH yaradib.kim pisdi kim yaxwid kim ne eliyir ozune eliyir.menumcun ferqi yoxdu lezgi ve ya oz milletimiz.esas onun insannigidi
makruz
makruzOFF
🕒 08.12.2012 / 23:49 · #140
YeMeLi OgLaN, Igid o kesdirki,Allahini,Valideyinini,ana vetenini sevsin.Insan o kesdirkiAllahi sevsin vetenini,valideyinini ve Allahin yaratdiqlarini sevsin
Cəmi mesajlar: 253
<< 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 26 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər