canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Lezgiler niye ikinci planda?
Mövzudakı mesaj sayı: 253
makruz
makruzOFF
🕒 09.12.2012 / 22:44 · #151
Butov ve Boyuk Azerbaycan ovladlari geceniz xeyre,Allah amaninda
_B@@L_
_B@@L_OFF
🕒 09.12.2012 / 22:54 · #152
makruz (09.12.2012/22:31)
_B@@L_, .Salam.Yaxsi menada yaxsidirlar
Heçde yox...cee qerdeş,,cee qerdew diye_diye öz iwlerin görürler..
makruz
makruzOFF
🕒 09.12.2012 / 23:02 · #153
_B@@L_, Yox yanilirasn gozel insan hecde ele deyil,ola biler muyyen qism siz deyen kimi olsun,yene deyim her kes ele deyil.O geri dusunceli insanlar kimlerinse tesiri altindadir,tebiiki,kimin tesiri altinda olmaqlari aydindir.Eleleri azdir ve onlara qetiyyen komek etmek olmaz,yeni bir az diqqetli olmaq lazimdir
_B@@L_
_B@@L_OFF
🕒 09.12.2012 / 23:49 · #154
makruz (09.12.2012/23:02)
_B@@L_, Yox yanilirasn gozel insan hecde ele deyil,ola biler muyyen qism siz deyen kimi olsun,yene deyim her kes ele deyil.O geri dusunceli insanlar kimlerinse tesiri altindadir,tebiiki,kimin tesiri
Lezgisen??
makruz
makruzOFF
🕒 10.12.2012 / 00:17 · #155
_B@@L_, Xeyir.Azerbaycan turkuyem.Qarabagda dogulmusam.Yene deyim her birimiz Azerbaycanliyiq
KurtlarVadisiPus
KurtlarVadisiPusOFF
🕒 10.12.2012 / 01:04 · #156
makruz (10.12.2012/00:17)
_B@@L_, Xeyir.Azerbaycan turkuyem.Qarabagda dogulmusam.Yene deyim her birimiz Azerbaycanliyiq
makruz, sen lezgi milletini ayaqlar altinda tapdanmiw kimi elede tessiflerini çekirsenki?? Nolub ele onlara? Neft sahesinde onlardan çox olani yoxdu.
_B@@L_
_B@@L_OFF
🕒 10.12.2012 / 01:06 · #157
makruz (10.12.2012/00:17)
_B@@L_, Xeyir.Azerbaycan turkuyem.Qarabagda dogulmusam.Yene deyim her birimiz Azerbaycanliyiq
Yooox nese lezgilerle qohumsan..hmm
KurtlarVadisiPus
KurtlarVadisiPusOFF
🕒 10.12.2012 / 01:09 · #158
_B@@L_ (09.12.2012/22:54)
Heçde yox...cee qerdeş,,cee qerdew diye_diye öz iwlerin görürler..
_B@@L_ Düz deyirsen. Avam milletdiler, tirkaya gedendiler. Hansi statusdan daniwirlar bunlar? Gedin respublikanizi böyük bratiniz olan ruslardan alin mûsteqil yawayinda?
_B@@L_
_B@@L_OFF
🕒 10.12.2012 / 01:11 · #159
KurtlarVadisiPus (10.12.2012/01:09)
_B@@L_ Düz deyirsen. Avam milletdiler, tirkaya gedendiler. Hansi statusdan daniwirlar bunlar? Gedin respublikanizi böyük bratiniz olan ruslardan alin mûsteqil yawayinda?
Eeeh sen lezgi qadınlarının davasın,harayın görmüsen?
KurtlarVadisiPus
KurtlarVadisiPusOFF
🕒 10.12.2012 / 01:15 · #160
Yoo görmemiwem. Qar qur hee eledir?))
Cəmi mesajlar: 253
<< 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 26 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər